|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
lider av tastleksi
|
![]() Negler - fancy lampe?Ok, nå må jeg spørre orakelet igjen.
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Negler- fancy lampe?De lampene har UV-lys, det samme som solarium, og er ikke noe jeg ville gitt til et barn. Og nei, neglene i seg selv blir ikke sterkere av det. Det herder en spesiell type lakk, som igjen sliter enormt på neglene.
![]() |
#3 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Negler- fancy lampe?Ah, da utgår det ja.
![]() |
#4 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Negler- fancy lampe?Neglelakk og neglelakkfjerner slit vel generelt på neglene?
![]() |
![]() |
#5 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Negler- fancy lampe?Jeg sluttet helt med neglebiting i aug/sept i fjor. Klarte det med å smøre på Raylex for å stoppe biting, pensle på negleolje og Trind neglebalsam så ofte du gidder i noen uker.
![]() |
#6 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Negler- fancy lampe?Jeg har sterke fine negler når jeg ikke bruker neglelakk. Når jeg går på en smell og lakker neglene om sommeren, går det ikke så lang tid før de blir myke og fliser seg. (Vanlig type uten lampe, bl.a. Essie). |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Negler - fancy lampe?Negleolje er gull. Det hjelper mot tørre og flisete negler også på lang sikt. Trenger ikke være noe fænsi, jordnøttolje funker greit sier min negledame.
![]() |
![]() |
#8 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Negler - fancy lampe?Det er vel til shellac man bruker lys. Det gir en veldig holdbar lakk, men det sliter veldig på neglene og misfarger dem.
![]() |
|
|