|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Dramaqueen
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
DVD-spiller til bilen og ferieNoen som kan hjelpe oss? Vi har tenkt å kjøpe en DVD-spiller til Pandaen som kan brukes både i bilen når vi skal på langtur. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: DVD-spiller til bilen og ferieBåde i bilen og på langtur? Mener du som man kan bruke utenfor bilen også? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Dramaqueen
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: DVD-spiller til bilen og ferieJa, jeg tenkte på en som vi kunne vist film på fly også. Der er det jo ikke strømuttak. Får ta meg en tur på elkjøp å høre hva de har. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Protonterapeut
|
Sv: DVD-spiller til bilen og ferieVi har denne doble dvd-spilleren til bilen. (Om lenken ikke virker, så er den av merket Twin.)
|
|
|
#6 |
|
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: DVD-spiller til bilen og ferieCoop selger for kr. 990,-. En hendig liten sak med 2 timers batteri og den har også plugg for sigarettenner-uttak.
Sist redigert av kisha : 05-07-07 kl 11:27. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Protonterapeut
|
Sv: DVD-spiller til bilen og ferieJeg anbefaler forøvrig separat spiller og skjerm. Vi lånte en med alt i ett, og jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg måtte bak og fikse etter at de lange tærne til poden hadde funnet veien til en eller annen knapp ...
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: DVD-spiller til bilen og ferieSvar fra mannen:
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: DVD-spiller til bilen og ferieVi har hatt en billig en i noe tid. Den har 1 skjerm og 1 skjerm/spillerenhet. Den tar ikke batteri - noe jeg synes er dumt. Det kan imidlertid være vi kjøper en stor ipod eller en PSP som kan benyttes som batteridreven moroenhet, f.eks. på fly. Vi bruker skjerm/spillerenheten som en slags fjernkontroll, men man må likevel slå knute på seg for å betjene den fra forsetet. Så rådet herfra må bli: fjernkontroll!
|
![]() |
|
|