|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
etterpåklokest
|
![]() Noe poeng i å kjøpe ny Kindle?Jeg har en Kindle fra 2009 still going strong. Sist redigert av Cuyahoga : 23-02-18 kl 22:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Noe poeng i å kjøpe ny Kindle?Hvis det er sånn at din eldste skal ha / ønsker seg Kindle, så er det selvfølgelig et poeng. Å kjøpe ny bare for å kjøpe ny er ikke et poeng, hvis du er, slik jeg tolker deg, egentlig fornøyd med den du har. Jeg ville ennå kjøpt Paperwhite.
![]() |
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Noe poeng i å kjøpe ny Kindle?Jeg kjøpte ny fordi Hiawata arvet min. Hadde han ikke gjort det hadde jeg fremdeles vært fornøyd med den vanlige kindlen uten lys. Jeg kjøpte en brukt paperwhite, også viste det seg at Hiawata ikke kunne lese en rekke av bøkene han ville lese på den han hadde arvet, så da arvet han paperwhiten, og Høvdingen tok i bruk den vanlige. Da kjøpte jeg til slutt en voyage, siden jeg ikke ble helt venn med paperwhiten.
![]() |
#4 |
villende
|
![]() Sv: Noe poeng i å kjøpe ny Kindle?Jeg kjøpte nettopp ny Paperwhite etter at min gamle forsvant uten et spor. Den gamle var av den første typen, og jeg merker stor forskjell på den nye og den gamle, så det er så absolutt grunn til å bytte til en nyere versjon (og hvordan har du fått Kindlen din til å leve så lenge? Mine har dødd etter ca fire år.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noe poeng i å kjøpe ny Kindle?
Så kjipt |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|