|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hadde du tort...?Det er andre grunner enn redselen for at sengetøyet ikke blir hvitt at ungene ikke får spise i senga. Hvitt sengetøy er jeg veldig lite redd for.
![]() |
#3 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hadde du tort...?Stoler ikke på meg selv engang når det gjelder hvitt så det unngår jeg helst.
![]() |
#4 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hadde du tort...?Hvitt blir fort grått hos meg, så det unngår jeg. Spise i senga derimot, det gjør jeg hver eneste dag hele året i gjennom. Jepp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hadde du tort...?Vi har hvitt sengetøy, men spiser ikke i sengen. Barna har ikke kritthvitt, men de spiser heller ikke i sengen med veldig få unntak. Hvit sofa ville jeg dog ikke hatt.
![]() |
#6 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hadde du tort...?Spiser man i sengen altså? Har aldri vært noe tema hos oss.
![]() |
#7 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hadde du tort...?Ingen som spiser i sengen her, og ikke så redd for sengetøyet heller. Det vaskes jo greit og kan blekes ved behov.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hadde du tort...?Hender jeg spiser i senga med kjæresten, men kiden spiser aldri i senga. Han burde egentlig ikke få lov å spise noen andre steder enn utendørs uansett.
![]() |
![]() |
#9 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hadde du tort...?
Hvite klær er ikke hvite særlig lenge på meg heller. Jeg søler, sette meg ned uten å se meg for ogsåbortetter. Flekkete med andre ord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Klar
|
![]() Sv: Hadde du tort...?Jeg blir stadig overrasket når jeg henter lurvetrollet mitt i barnehagen og ser jenter i helhvite antrekk. Som fortsatt er helhvite på slutten av en barnehagedag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hadde du tort...?Jeg har masse hvite sengetøy. Og spise raldri sengen. Om man bare vasker hvitt alene så blir det ikke grått.
![]() |
#12 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hadde du tort...?Aldri i verden - hvitt lever i grunn farlig i vårt hus ennå, selv uten småunger.
![]() |
#14 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hadde du tort...?
Jeg går i helhvitt på jobb hver dag og det skjer ikke så rent sjelden at jeg må i kjelleren og skifte etter spisepausen.
![]() |
#16 |
Utenlands
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hadde du tort...?Vi har hvitt sengetøy, men spiser ikke i sengen. Ikke noe problem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
TittelTøs
|
![]() Sv: Hadde du tort...?Det er like sannsynlig at jeg noen gang kjøper hvit sofa eller lignende, som at jeg selv går i hvitt på fest, for eksempel. :svartkledd:
![]() |
|
|