|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Leser
|
![]() Hvilket område/region er din favorittmat fra?(hvis jeg ikke får ferie snart, kommer jeg til å spamme ned hele FP)
![]() |
#2 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hvilket område/region er din favorittmat fra?Jeg er veldig glad i mat så det er neste umulig å velge, men med kniven på strupen hadde det nok blitt Japan.
![]() |
#3 |
Leser
|
![]() Sv: Hvilket område/region er din favorittmat fra?
Spiste mitt første "ordentlige" japanske måltid i fjor og det var nydelig!
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvilket område/region er din favorittmat fra?Jeg må nok også lande på Italia. Gode oster, skinker og god vin. Dessuten elsker jeg pasta! Fersk god pasta med god parmesan er nok en favoritt. Det er dessuten et favorittland å dra til med ungene. Veldig glad i maten de også. Og ikke minst isen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hvilket område/region er din favorittmat fra?
Det er bare sushi/sashimi jeg har erfaring med så jeg må nok prøve annen japansk mat snart.
![]() |
#7 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvilket område/region er din favorittmat fra?Jeg kan ikke velge ett område.
![]() |
#9 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket område/region er din favorittmat fra?Oi, den var vanskelig. Jeg tror det må bli gresk/tyrkisk kjøkken, de har alt fra lette retter (salater) til tunge retter som passer godt om vinteren. Hvis ikke jeg må velge meg indisk da, det er jo så raskt å lage og godt når som helst. Begge deler behersker jeg tålelig bra å diske opp med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvilket område/region er din favorittmat fra?Oi, det var vanskelig å velge. Men jeg tror jeg må ha India/Pakistan som favoritt.
![]() |
![]() |
#11 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket område/region er din favorittmat fra?Det er nesten helt umulig å velge. I sommerhalvåret tror jeg det må bli gresk, i vinterhalvåret må det bli italiensk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Hvilket område/region er din favorittmat fra?Intet spesielt område, mange gode retter fra ulike områder/land.
![]() |
#17 |
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Hvilket område/region er din favorittmat fra?Thai |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvilket område/region er din favorittmat fra?Italia tror jeg. Men er også veldig glad i Thai, indisk og mat fra Midtøsten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Sv: Hvilket område/region er din favorittmat fra?Jeg er ikke spesielt interessert i mat på generelt grunnlag. Men jeg liker godt mat fra etiopia og nærliggende land.
![]() |
![]() |
#20 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket område/region er din favorittmat fra?Vi liker mye rart. Norsk husmannskost setter jeg mer og mer pris på. Ellers liker alle italiensk (middelhavskost generelt), meksikansk og indisk. Mannen er også veldig glad i sterk afrikansk mat. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|