|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Er det bare meg? ("Boomerang"-videoer på Instagram, Snapchat)Jeg synes det er skikkelig irriterende og slitsom å se på videoer hvor folk bruker funksjonen "boomerang" på IG o.l.. Finnes verre ting å henge seg opp i, men jeg klarer ikke å la være. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Er det bare meg?Jeg fniser litt i skjegget av de som lager boomerang effekt av å ta kamere rask frem og tilbake.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det bare meg?Jeg skjønner ikke hva dere snakker om. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Er det bare meg?Eneste som irriterer er at jeg ikke alltid får med meg at filmen går i loop, så jeg blir sittende å se på den for lenge, for jeg tror det er noe nytt som skjer. :gullfisk:
![]() |
#14 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Er det bare meg?Irriterer meg ikke, men jeg forstår jo virkelig ikke vitsen med det.
![]() |
![]() |
#15 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Er det bare meg?Jeg ser på stories sånn ca en gang i måneden, så det irriterer meg ikke. Generelt irriterer jeg meg lite over hva folk legger ut på sosiale medier.
![]() |
#17 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det bare meg?Selvsagt kan jeg bare hoppe over, men jeg lar meg uansett irritere litt for det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Er det bare meg?
Det skjer aldri meg.
![]() |
#20 |
Yes, we can!!
|