|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Røde kors hjelpekorps/ Norsk folkehjelpEr det noen her inne som er med der og som vil fortelle litt? Sist redigert av Obelix : 15-07-17 kl 17:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Røde kors hjelpekorps/ Norsk folkehjelpJeg har ingen erfaring selv, men samboeren min var med før, og han skryter veldig og savner nok det tror jeg. Det var Røde Kors. Så jeg oppfordrer han til å hive seg i gang igjen. Det funker bedre nå med større barn.
![]() |
#3 |
I endring
|
![]() Sv: Røde kors hjelpekorps/ Norsk folkehjelpHer kan jeg skrive stil, men jeg kan bare snakke for folkehjelpen og vårt lokallag for jeg er usikker på hvordan det er for de andre lagene. Men hos oss er det en symbolsk sum for uniformen på 1000kr som inneholder teknisk tskjorte, tskjorte med krave, softhshell bukse, fleece jakke, softshell jakke, allværs jakke og bukse alt fra Helly Hansen mistenker at den er dyrere hos andre lag.
![]() |
#4 |
Ferdig!
![]() Sv: Røde kors hjelpekorps/ Norsk folkehjelpTakk for svar. Det blir lokallag i Oslo i såfall. Jeg har ivertfall sendt melding til begge organisasjonene nå, så får se hva det blir til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
med tunga på styret
![]() Sv: Røde kors hjelpekorps/ Norsk folkehjelp
Får jeg snart se deg på de lokale sykkelrittene da eller |
![]() |
![]() |
![]() |