|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() LiftgardinHeisann! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: LiftgardinJeg har sydd ei til et veldig bredt vindu. Ikke særlig vanskelig, men en del "puttelarbeid" med mange deler og sømmer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
--
|
![]() Sv: LiftgardinJeg mener jeg har lest at www.stoffogstil.no har liftgardinsett, som gjør arbeidet litt enklere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: LiftgardinJeg har sydd mange liftgardiner med sett fra stoff og stil. Det er ganske greit, bare rette sømmer. Jeg liker å fore gardinen, så den blir litt tyngre og lystett. Det er ikke vanskelig |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Mean Milk Machine
![]() |
![]() Sv: LiftgardinJeg har sydd flere liftgardiner både med og uten lystett for. Det er ikke så vanskelig bare en holder tungen rett i munnen. Har ingen erfaring med skinner fra Stoff og Stil. De jeg kjøpte kommer fra Toso tror jeg. De er litt dyre, men de har holdt godt. Anbefaler deg å legge inn spiler hvis du skal ha en ekstra bred lift. Da folder den seg finere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: LiftgardinMåle nøyaktig og ikke ha det for travelt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
heimføing
|
![]() Sv: LiftgardinJeg holder på. Begynte i juni(!), men så ble prosjektet lagt bort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
![]() Sv: LiftgardinHar bare sydd med liftgardin sett fra Stoff og Stil. Det var ikke vanskelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|