|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Har du vært på Trolltunga og/eller Prekestolen?Ja det lurer jeg på i kveld. Jeg bor et par timer fra og har de på "things to do"-lista mi. Rart jeg ikke har vært der egentlig. Men er det ikke ofte slik det blir? Baroniet i Rosendal var jeg inne i når jeg gikk i 1. klasse, har liksom ikke hatt noe der å gjøre etterpå.
Sist redigert av amo : 06-08-17 kl 00:18. Årsak: Skulle ha med poll? Hva skjedde? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() Sv: Har du vært på Trolltunga og/eller Prekestolen?Jeg har vært på både Prekestolen og Trolltunga, ja
1999 2001 2004 Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun. Sist redigert av Synnemor : 06-08-17 kl 10:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Har du vært på Trolltunga og/eller Prekestolen?Nei. Ikke vært noen av stedene.
![]() |
#4 |
frakoblet
|
![]() Sv: Har du vært på Trolltunga og/eller Prekestolen?Jeg har vært på Preikestolen, men det blir med den ene gangen. Jeg har hørt noen historier om hvordan det ser ut på Trolltunga, og jeg kommer ikke til å nærme meg en gang.
![]() |
#5 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Har du vært på Trolltunga og/eller Prekestolen?Nei, jeg har ikke vært noen av stedene, enda mannen min er fra Rogaland så jeg har hatt sjansen mange ganger. Han har vært på Prekestolen da.
![]() |
#6 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Har du vært på Trolltunga og/eller Prekestolen?Faktisk ikke, selv om vi har hytte ikke så langt fra startpunktet til Trolltunga. Og den står på lista, men da må to ting klaffe: Det må være på tampen av sesongen = ikke fullt så mange mennesker og det bør være tørt vær. Preikestolen frister ikke noe særlig, for langt å kjør ift lengden på turen opp. Da måtte jeg vært i Stavanger-området i utgangspunktet. Sier hun som tok en dagstur t/r Gaustatoppen fra Haugesund. Og Galdhøpiggen på ei helg. Men Preikestolen roper bare ikke på meg på samme måten. Har vært på Kjerag, da. Det var en veldig fin tur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Har du vært på Trolltunga og/eller Prekestolen?Er Trolltunga i nærheten av Trollpikken, eller?
![]() |
#9 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Har du vært på Trolltunga og/eller Prekestolen?Har vært på Preikestolen.
![]() |
#12 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Har du vært på Trolltunga og/eller Prekestolen?Har vært på Preikestolen et par ganger og Trolltunga for et par uker siden. Det var ikke spesielt skummelt, men jeg har ikke høydeskrekk da.
![]() |
#13 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Har du vært på Trolltunga og/eller Prekestolen?Nope.
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Har du vært på Trolltunga og/eller Prekestolen?Har vært på Prekestolen.
![]() |
#17 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Har du vært på Trolltunga og/eller Prekestolen?Nei - og det kommer ikke til å skje heller.
![]() |
#18 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Har du vært på Trolltunga og/eller Prekestolen?Preikestolen har jeg vært på. Veldig fin tur! Jeg har ikke et snev av høydeskrekk en gang. Men når jeg så dronebildene til mannen, så ser jeg at litt høydeskrekk sikkert hadde vært fornuftig. Jeg satt og dinglet med beina utfor kanten. Og reiste meg bare rett opp så vidt innpå fjellhylla. Det så innmari skummelt ut på film, og jeg må bare prøve å tenke litt mer risiko en annen gang.
![]() |
#19 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Har du vært på Trolltunga og/eller Prekestolen?Niks, har flokkskrekk.
![]() |
![]() |
#20 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Har du vært på Trolltunga og/eller Prekestolen?Nei. Det skjer bare ikke. Det er ikke noe poeng at jeg utsetter meg selv for ting som det. Jeg får åndenød av høye der jeg kan se rett ned.
![]() |
|
|