|
Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fjellpiper
|
![]() Radikalisering av norske menn (og kvinner)I en lang kronikk i Dagbladet hevder historiker Dag Herbjørnrud at det foregår en rask høyreradikalisering av hvite menn i Norge, og han viser bl.a. til at Document.no er i ferd med å bli en av de mest delte kildene på Facebook. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Radikalisering av norske menn (og kvinner)Jeg tror dessverre at han har rett.
![]() |
#3 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Radikalisering av norske menn (og kvinner)Jeg har en stund lurt på om mange menn sliter med å finne sin plass i det moderne samfunnet. Hvilken rolle har de? Hva er meningen med livet deres?
![]() |
#4 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Radikalisering av norske menn (og kvinner)Det var en interessant artikkel. Den tror jeg at jeg må lese om igjen senere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
By the Sea
|
![]() Sv: Radikalisering av norske menn (og kvinner)Endelig noen som setter ord på det som har gnaget og plaget meg lenge. Jeg har (oppegående og velutdannede) omgangsvenner som sluker mye av det som kommer fra Rolness og co rått. Det er fortvilende og provoserende på en gang. Det er ikke bare samfunnets "tapere" (folk som ikke helt finner sin plass) som er livredde for muslimer og har et unyansert syn på hvor til helvete det vil gå om vi lar andre enn oss vaskeekte nordmenn få bo i dette landet.
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou - Sist redigert av Pebbles : 09-08-17 kl 16:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Radikalisering av norske menn (og kvinner)Veldig gode eksempler i kronikken mht hvordan kvinner anspores til å holde munnen lukket.
![]() |
#8 |
By the Sea
|
![]() Sv: Radikalisering av norske menn (og kvinner)Nå har Rolness rukket å produsere et raljerende, sarkastiske motsvar på sin side, med kommentarfelt fullt av støtte. Jeg tror ærlig talt ingenting biter på det sjiktet av menn. Det er vel aldri dem det er noe galt med noen gang? Nevah.
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou - Sist redigert av Pebbles : 09-08-17 kl 20:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
By the Sea
|
![]() Sv: Radikalisering av norske menn (og kvinner)Nå har han skiftet profilbilde til et med hitlerbart for riktig å vise hvor dumme de som beskylder han for å bidra til radikalisering av norske menn er.
![]() |
|
|