|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Tips til leilighet rundt MalagaHar i dag bestilt flybilletter til Malaga neste sommer. Er det noen som har tips til konkrete leiligheter til leie? Vi er to voksne og to barn (11 og 13 år). Jeg er ikke kjent og åpen for alt av områder, men leiligheten bør ha to soverom og gjerne tilgang på basseng. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Tips til leilighet rundt MalagaHvillket område ser du for deg? Området rundt Malaga er ganske så stort og det er masse leiligheter til leie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Trøtt
|
![]() Sv: Tips til leilighet rundt MalagaHvilke datoer? Kan sjekke om det er ledig hos oss, i så fall sender jeg deg link. Men som Løve70 sier, det er mange områder, har du noen tanker om hva du er på jakt etter?
![]() |
#4 |
Nå også i farger
![]() Sv: Tips til leilighet rundt MalagaHar foreløpig ingen formening om område. Perioden er 21 juni og to uker. Det viktigste er to soverom og tilgang til et ok bassengområde. Vi kommer nok til å ha bil. Men likevel fint med en nærbutikk i gangavstand. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Tips til leilighet rundt MalagaHvor nær Malaga da?
![]() |
#6 |
Nå også i farger
![]() Sv: Tips til leilighet rundt MalagaSå mange spm da! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Enda en som trener
![]() Sv: Tips til leilighet rundt MalagaDet er jo fine steder i begge retninger; fra Nerja til Estepona. Regner med dere vil bo ved sjøen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Tips til leilighet rundt MalagaJeg anbefaler i alle fall Nerja på det varmeste. Koselige smågater, fine, små strender, gode restauranter og masse spansk sjarm.
![]() |
#9 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Tips til leilighet rundt MalagaVi bodde i Fuengirola da vi var på den kysten i 2011. Kan sende tips på melding. Jeg prøvde å sende prikk men jeg sendte deg en ang bosted i California så da får jeg ikke prikket på nytt.
![]() |
#10 |
Enda en som trener
![]() Sv: Tips til leilighet rundt MalagaBenalmadena, som ligger mellom Fuengirola og Torremolinos har en koselig liten gammel del, samt en nyere del som ligger langs sjøen. Ellers er jo mange av stedene rene turistmaskiner med lite sjarm, med med fine strender og gode restauranter |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|