Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bære babyen

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-07-07, 20:42   #1
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bære babyen

Jeg har fått med meg at BabyBjørn er helt ut og at nå som nå gjelder er slynger, sjal, mei tai og moby et-eller-annet. Men jeg er helt forvirret på hva som er hva, hva som er best og vil gjerne ha råd (og jeg nekter å forville meg inn på det bæreforumet).

Mine krav er:

Behagelig for både mor og barn (selvsagt)
LETT å knyte/ordne til (viktig, ellers blir den ikke brukt)
Jeg vil bære barnet foran, ikke på ryggen

Noen som har peiling?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-07, 21:08   #2
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bære babyen

:noterer at det har gått 30min uten at MinaX har fått svar:
Det MÅ være sommeren som spiller inn her - er ikke dette midt i FP-folkets kjernekompetanse?

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-07, 21:09   #3
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Elastisk sjal er ganske enkelt. Det festes først, så pakkes babyen inn etterpå.

MeiTai er også greit,men kan være litt trøblete med stroppene (synes noen) jeg synes det er helt greit.

Har du gode skuldre, funker lommeslynge for mange. Majsa er nyfrelst på det om man ser på shoppingtråden

NÅr barnet kan sitte selv er kanskje Ergo/Patapum det enkleste. (Like lett som å få på seg en ryggsekk)

Gammel 08-07-07, 21:17   #4
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Til no har me bært Gryntaren mest i elastisk sjal. I det siste har me gått over til Patapum Baby. Eg har lånt eit vevd sjal, men får virkelig ikkje heilt dreisen. 5 meter stoff som sopar bakken kvar gong eg skal knyte av og på (det gjelder også elastisk sjal, altså). Dermed blir det til at eg kun brukar det når eg kan knyte det på heime.

Me har Patapumen liggande fast i vogna i tilfelle Gryntaren ser seg lei av dei lange trilleturane.

Eg har ikkje prøvd Mei Tai, men skal snart låne meg ein.

Gammel 08-07-07, 21:19   #5
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk ikke til slynge, men hadde stor glede av min Babybjörn Active. :kjettersk:

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-07, 21:23   #6
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi har ergo bæresele.
Lillesøster elsker å være i den!! Et virkelig godt kjøp!

(storesøster elsker i sitte i den også)

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-07, 21:27   #7
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville satset på et elastisk sjal til en liten baby. Jeg kan ikke tenke meg noe bedre. Mei Tai og andre bæreseler synes jeg er greie til litt større barn.
Slynge er grei til korttidsbæring, men jeg synes det er enklest å bære litt større barn i slynge.

Jeg har dessverre lånt ut bæretøyet mitt ellers kunne du prøvd det.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-07, 21:35   #8
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noterer meg elastisk sjal. Hva heter det og hvor selger de det?

Etter nøyere lesing: 5 m sjal som skal knytes?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg fikk ikke til slynge, men hadde stor glede av min Babybjörn Active. :kjettersk:

Er det den "vanlige" BabyBjørn?

Gammel 08-07-07, 21:37   #9
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

5 meter sjal som skal knyttes er ikke så ille som det høres ut.
Jeg brukte mindre tid på å knytte sjal enn å feste babybjørn.

BB-active er en nyere BB-modell. Littegrann bedre enn den gamle, men den havner på nest sisteplass over bærekomfort av alt det jeg har forsøkt.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-07, 22:52   #10
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Du trenger en Hotsling e.l.
Du vil sikkert ha noe som er enkelt å bruke, som du kan bære og amme nyfødt baby i, og som ser bra ut - da er den perfekt. Ingen knyting, bare slenger den over hodet, og legger babyen oppi - vips - baby sover.

Disse har jeg, men det finnes mange forskjellige mønstre:
www.hotslings.com
Bare vær obs på at noen av dem er elastiske, og noen er det ikke, og det kan hende du må ha en størrelse større i uelastiske sjal enn i elastiske.

Gammel 08-07-07, 23:02   #11
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

MeiTai til utebruk, slynge til innebruk. Det geniale med MeiTai er nettopp det at man kan bære på ryggen, f.eks. når barnet blir større, og at det er som en bæremeis. Du kjøper en MeiTai (for myyye mindre enn en bæremeis), og har mange funksjoner i en. Genialt!

Slynge synes jeg dog er lettere å ta av og på inne, og du slipper all knyting. Vi har brukt slynge så å si fra nyfødtalderen, og det er det beste av barneutstyr vi har investert i.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-07, 23:15   #12
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har nettopp kjøpt en ergo, og er veldig fornøyde!

Jeg er litt for makelig anlagt til å sette meg inn i knyting av lange sjal og slikt. Ergoen er like lettvint som baby bjørn, men bedre for både liten og stor.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-07, 23:20   #13
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hiver meg inn i tråden for å anbefale deg å prøve det bæreutstyret du vil ha før du kjøper det (med babyen oppi). Blobben fikk hysteriske anfall av å bli plassert i både sjal, slynge, Mei Tai og Baby Bjørn, så jeg er jammen glad for at jeg hadde alt sammen på lån fra snille venninner før jeg investerte i noe av det.

Frøkna bar jeg i Baby Björnen (Det var lov den gangen. ) omtrent fem ganger. Ikke fordi hun ikke likte det, men fordi hun var en så utrolig rolig og harmonisk unge, som like gjerne lå i vugge, vogn eller på gulvet som å bli båret av meg. På henne var bæreutstyr bortkastet, rett og slett.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-07, 23:30   #14
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes også at babybjørn var helt OK da prinsen var nyfødt altså. Så lenge bar jeg ikke uansett, men jeg er glad for at jeg har funnet alternativer og altså.

Det er uansett praktisk og kunne dra til byen uten vogn og sånn synes jeg. Babybjørn eller ikke.

Gammel 08-07-07, 23:32   #15
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Du trenger en Hotsling e.l.
Du vil sikkert ha noe som er enkelt å bruke, som du kan bære og amme nyfødt baby i, og som ser bra ut - da er den perfekt. Ingen knyting, bare slenger den over hodet, og legger babyen oppi - vips - baby sover.

Denne så jo genial ut! Er du mest fornøyd med elastisk eller uelastisk (om du har begge)?

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

MeiTai til utebruk, slynge til innebruk.

Har du noen link til Mei Tai? Jeg tror ikke jeg vil like å bære bak. Har den noen andre fordeler?

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Vi har nettopp kjøpt en ergo, og er veldig fornøyde!

Jeg er litt for makelig anlagt til å sette meg inn i knyting av lange sjal og slikt. Ergoen er like lettvint som baby bjørn, men bedre for både liten og stor.

Hva er ergo? Link? Jeg er også for makelig anlagt til å knyte for mye, tror jeg (eller til å lære meg å knyte kanskje).

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg hiver meg inn i tråden for å anbefale deg å prøve det bæreutstyret du vil ha før du kjøper det (med babyen oppi). Blobben fikk hysteriske anfall av å bli plassert i både sjal, slynge, Mei Tai og Baby Bjørn, så jeg er jammen glad for at jeg hadde alt sammen på lån fra snille venninner før jeg investerte i noe av det.

Frøkna bar jeg i Baby Björnen (Det var lov den gangen. ) omtrent fem ganger. Ikke fordi hun ikke likte det, men fordi hun var en så utrolig rolig og harmonisk unge, som like gjerne lå i vugge, vogn eller på gulvet som å bli båret av meg. På henne var bæreutstyr bortkastet, rett og slett.

Det er et godt tips, skal prøve å få til det ja.

Jeg brukte Baby Bjørn en del sist, og var vel i grunnen ok fornøyd med den. Men etterhvert som han ble tyngre ble det jo veldig belastende på min ikke helt gode rygg.

Gammel 08-07-07, 23:35   #16
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skulle jeg hatt en baby til nå (noe som ikke er aktuelt, men en kan ønske seg ting fordet), så ville jeg hatt elastisk sjal og Mei Tai. På tettinntil.com finner du mange som har greie på mye. http://www.tettinntil.com/forumet/forum.php

Til minstemann brukte jeg mye ringslynge i starten, men føler ikke en har armene så fri og en kan ikke ta så mye bøy og tøy og hjelpe andre barn uten å holde en hånd på babyen. Det greieste er å ha noe som en knyter godt fast og babyen sitter godt. Du trenger ikke å ha skrekken for at elastisk sjal er langt. Det er faktisk veldig enkelt å knyte på seg, og fordelen med det er at du kan knyte det på før du putter babyen oppi, og ta babyen ut og inn som du vil etterpå. Det finnes mange som selger elastisk sjal. F.eks.:

http://lotusbarn.com/zcart/

http://dotedot.com/index.php?main_pa...5124e595f5385e

http://www.krusedull.net/

Det finnes så mange varianter at en lett kan gå seg vill i jungelen. Det kan være lurt å komme i kontakt med noen som kan vise deg og du kan prøve. Et rimelig elastisk sjal er jo Moby Wrap som mange liker. Har ikke prøvd det selv.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-07, 23:38   #17
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Registrer deg på tettinntil.com, og sjekk om det er et bæretreff i nærheten. Vanligvis kommer det mange bærere med mange forskjellige bæretøy, og du får prøvd omtrent alt som finnes på markedet.

Når det gjelder MeiTai så er det ikke helt perfekt egnet til de allerminste. Det virker som de fleste starter med MT når barna er rundt tre måneder. For de allerminste er det slynger og sjal som er best egnet, jeg ble imidlertid aldri fortrolig med sjalknyting. MeiTai knyting klarer alle, men sjal synes jeg ble litt komplisert. Slynge er veldig lettvint sånn sett.

Men husk: Uansett hva du kjøper, så må du regne med tilvenningstid, i hvert fall for deg selv. Det tok sikkert to uker før jeg følte at jeg virkelig hadde greie på hvordan å bruke slynga riktig, sånn at den var mest mulig komfortabel for både Champion og meg.

MeiTai link har du her, http://lotusbarn.com/zcart/index.php...=index&cPath=9

Jeg har en MayaWrap ringslynge:

http://lotusbarn.com/zcart/index.php...ndex&cPath=141

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-07, 23:38   #18
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Jeg signerer de som sier elastisk sjal! Kjempedeilig å bære en liten baby i. Fem meter er mye mindre knotete enn man tror, og fordelen med et elastisk sjal er at du kun trenger å knyte det på deg en gang om dagen. Man kan løfte babyen inn og ut etter behov, og enda er knytingen perfekt dagen gjennom.

Slynge er fryktelig lettvint - om man får det til. Gjelder både ringslynge og lommeslynge. Jeg fikk ikke til slynge med Maiababy, men når hun ble litt stødigere og kunne sitte istedet for ligge var den kjekk å ha! En lommeslynge som passer akkurat har jeg dessverre aldri hatt.

Mei Tai har vi brukt mye. Veldig lettvint, til tross for lange stropper. Og jo lengre, jo stødigere knytinger får man til. Veldig koselig å bære på magen, og fryktelig praktisk å bære på ryggen.

Vevd sjal er også fint å bære baby i, også kan man bruke det til større barn enn man kan med et elastisk. Men det tar nok en smule lenger tid å lære seg skikkelig enn et elastisk sjal gjør. Men det kommer vel an på tålmodighet og innsatsvilje, kanskje

Gammel 09-07-07, 00:01   #19
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Her er ergo: http://www.babyslynga.no/ergo.htm

Den er mer som en vanlig bæresele (ikke masse knyting og dill), og personlig synes jeg den er finere enn disse variantene med kinamønster eller masse blomster og slikt, men det er jo smak og behag. Jeg tror ikke pappaen her i huset ville likt å bære rundt på mini i en rosa blomstrete sak.

Om du får lyst på en slik, kan jeg anbefale deg en dame som forhandler disse! På nettbutikken til babyslynga er det nemlig stor pågang og lang ventetid om dagen.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 00:08   #20
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg brukte Moby Wrap (elastisk sjal) til lillebror i starten. Kjempedeilig å bære nyfødt baby i. Babyen sitter trygt og godt, tett inntil mammas hjerte mens søsken har mammas hender ledige til hjelp og kos.

Ringslynge brukte jeg også litt da den var raskere å hive på seg enn sjalet hvis nøden var stor.

Nå har vi fått oss en Babyhawk Mei Tai og er også veldig fornøyd med den. Den er enkelere å få på seg enn sjalet når jeg er ute og lillebror har mer støtte til hodet når han er våken enn i sjalet synes jeg.

Jeg har også en lommeslynge men har ikke brukt den ennå. Vi har bare bært mage mot mage og det får jeg ikke til i lommeslyngen når jeg ikke kan stramme godt til.

Så konklusjonen: Skal du ha en dings så ville jeg tatt et elastisk sjal. (Sjekk Marimekkosjalene. ) Vil du ha mer så kjøp en ringslynge også. F.eks en badeslynge så kan du ta med minsten i dusjen også.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:00.