|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Leser
|
![]() Kan du anbefale noen produkter til neglebånd?Har endelig begynt å stelle neglene mine igjen - har vært et par år det har vært i dvale for å si det slik. Har veldig "svake" negler, men bruker denne fra Malavia - og den er bare fantastisk!
![]() |
#2 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan du anbefale noen produkter til neglebånd?Men du. Ikke bruk den på hele negleplaten da. Det er et eller annet stoff i som er skummelt sånn at du kun pensler på neglen som er utenfor huden. Kun på det hvite altså.
![]() |
#3 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Kan du anbefale noen produkter til neglebånd?Samme her. Etter at jeg begynte med negleolje er neglene blitt mye bedre. Akkurat nå bruker jeg Avoplex. Opi. Har også brukt CND. Kjempebra effekt av den også. Har på minst to ganger pr dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Leser
|
![]() Sv: Kan du anbefale noen produkter til neglebånd?Tusen takk! Har funnet noe mandelolje som sikkert kan brukes. Det er som du sier GinaK - ekstra gøy når neglene ikke har vært så bra tidligere.
Ja, jeg husker på det
![]() |
#5 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Kan du anbefale noen produkter til neglebånd?Du kan bruke en hvilken som helst olje eller fuktighetskrem, arganolje, mandelolje, til og med rapsolje eller olivenolje. Poenget er nok egentlig mest at oljen og massasjen holder neglebåndene myke.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Kan du anbefale noen produkter til neglebånd?Følger denne. Neglene mine har vært helt forferdelige etter at jeg tok shellac i sommer og må prøve å fikse dem. Har bestilt denne etter å fått den anbefalt http://www.ebay.com/itm/Nail-Strengt...72.m2749.l2649 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Kan du anbefale noen produkter til neglebånd?Utifra min erfaring så trenger du ikke eget produkt til neglebånd om du bruker negleolje.
![]() |
|
|