|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Hvilket mobilabonnement har tenåringen?Abonnementet vi hadde har steget 125 kr på et år.
![]() |
#2 |
Stressa før
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket mobilabonnement har tenåringen?Mine har ice.net, 2 GB. (2 13-åringer). Har rollover, hvis noe er igjen, og senker kun farta dersom det blir brukt for mye data. Ingen overfakturering = full kontroll for meg.
![]() |
#4 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket mobilabonnement har tenåringen?Du har icenet til 129,- i måneden og der kan du bruker over 1gb når mengden er brukt opp uten at det koster noe mer, men da går trafikken tregere. Men de blir i alle fall ikke stengt helt ute. 13-åringen har det her i huset. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Hvilket mobilabonnement har tenåringen?9, 14 og 17-åringen har ice 1G, 99 kr i mnd siden vi valgte å ikke ha EU inkludert. Jeg har samme, men med EU siden jeg har trengt telefon i utlandet.
![]() |
#6 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Hvilket mobilabonnement har tenåringen?02-modellen har Djuice med 5gb til 299.- Likevel klarer ho stadig vekk å overskride datamengden.
![]() |
#7 |
Stressa før
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket mobilabonnement har tenåringen?
01-modellen her har 6GB hos Komplettmobil. Det holder visst hardt å ha så lite, men jeg nekter å betale mer. Synes 299 er mer enn nok!
![]() |
#8 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hvilket mobilabonnement har tenåringen?Min har djuice med 3 GB. Husker ikke hva det koster, men det finnes vel uansett ikke lenger. Jeg liker at hun ikke kan gå over på data, den virker ikke når hun har nådd grensen. Hun syns selv det er litt lite, men jeg er ikke enig (noe som er litt hyklersk, siden jeg nettopp fikk jobben til å doble mitt fra 5 til 10) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hvilket mobilabonnement har tenåringen?Guttene har U18 1 GB fra Telenor. Det holder for 15-åringen, men er i minste laget for nesten-13-åringen. Det koster 199,-. Dobbel datamende koster 50 kroner mer.
![]() |
#10 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvilket mobilabonnement har tenåringen?Telia med 6GB i måneden har snart 14 åringen. Hun hadde 3GB tidligere - det ble litt lite. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Hvilket mobilabonnement har tenåringen?Trygg ung fra talkmore har storesøster som nettopp har begynt på ungdomsskolen. Koster 229 i måneden, men får 15% avslag fordi vi har sånn samlefaktura på abbonementene. Slipper å tenke på at hun skal gå over, når hun har brukt opp data må hun vente til neste måned før hun får mer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket mobilabonnement har tenåringen?Ice.net. Den minste pakken.Fungerer veldig fint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem siden: Sep 2007
Min 10-åring har store problem med mobildata/4g på sitt ice-abonnement. Fungerer omtrent 50% av tida. Det er jo sjølvsagt mulig det er telefonen som er problemet, men eg kjøpte heilt lik telefon til mamma samtidig som eg kjøpte til ho og mamma har ingen problem med 4g. Ho har Talkmore-abonnement.
![]() |
#15 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvilket mobilabonnement har tenåringen?Det er det han har nå (en variant som heter HOME), men som har steget til 229,- i mnd.
![]() |
#16 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hvilket mobilabonnement har tenåringen?Har ikke opplevd problemer med dekningen til Ice i Oslo/Akershus. De bruker Telia sitt nett. I et hytteområde i Hedmark, derimot, er det null dekning.
![]() |
#17 |
ej ikke møjkets heije
|
Min snart 10-åring har ice, og har ikke klaget på dekningen. Han har 1 GB, og det går tidvis tomt.
![]() |
![]() |
#18 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvilket mobilabonnement har tenåringen?Det er ikke aktuelt å ha mer enn 1 GB, altså. Er det slutt, er det slutt.
![]() |
#19 |
Prettiest mess ever seen
|
Er det ikke dekning for samtale heller? Det er i tilfelle et kjempeproblem. #hytteiTrysil
![]() |
#20 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jeg vil tro at Telia har dekning i Trysil, asså. Dette hyttefeltet er grissgrendt strøk, i skogen i Nord-Odalen. De må opp på en kolle utenfor hytta for å få dekning for samtale.
![]() |
|
|