|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Los Angeles i februarJeg skal ha med meg en fjortis til LA i februar og lurer litt på hvor vi bør bo. Vi skal leie bil, og vi skal få med oss Hollywood, Universal Studios og Disneyland først og fremst. Vi trenger ikke koselige gater og voksengreier, vi skal gjøre alt det en fjortis som elsker amerikanske Disneyserier vil gjøre. Kanskje være publikum hos AFV eller noe sånt hvis det er mulig.
![]() |
#2 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Los Angeles i februarVi bodde på det hotellet som henger sammen med Hollywood & Highland kjøpesenter. Riktignok midt i turistmølla, men topp fjortis-beliggenhet tenker jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Los Angeles i februarLoews Hollywood Hotel heter det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Los Angeles i februarVi bodde i santa Monica, ett kvartal eller så fra piren. https://www.hotelcarmel.com Rent, helt grei standard, frokost var svært enkel mener jeg å huske, type rundstykker eller noe med syltetøy ig muffins, frukt og yoghurt som man kunne forsyne seg med i gangen. Lite sitteplasser, så vi tok med og spiste på stranda. Type 3-4 min å gå til piren, så mye for tenåringer å se på kveldstid. Vi hadde bil. Hotellet hadde parkering.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Los Angeles i februarVi bodde i Koreatown. Kult hotell! https://www.thelinehotel.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
*_*
|
![]() Sv: Los Angeles i februarJeg var i LA da jeg var (nesten) fjortis selv. Jeg var 22, på backpacking. Da bodde vi i gangavstand fra Santa Monica beach, og gikk turer langs strandpromenaden om ettermiddagene. Det var dødskult - masse fargerike folk over alt, som trente forskjellige apparte kampteknikker, chantet, sang, showet og gjøglet langs promenaden og på stranden. På pieren er det tivoli med det ikoniske pariserhjulet.
![]() |
![]() |
#7 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Los Angeles i februarEn mamma fra klassen til eldstegutten min oppigjennom er på jenteferie i California nå, ser jeg av Facebook , og de bor på The Peninsula. Det ser dyrt ut.
![]() |
#9 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Los Angeles i februarHollywood Orchide suites! http://www.orchidsuites.com/M/
![]() |
#10 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2017
![]() |
![]() Sv: Los Angeles i februarJeg liker best å bo ute ved Santa Monica Beach, da er man rett ved stranden og det er litt roligere. Hvis dere uansett skal ha leiebil i Los Angeles kommer man seg greit rundt til resten av byen derfra. Syntes personlig Hollywood blir litt for livlig og passer mest for de som vil ha fest og moro. Sist redigert av Skilpadda : 09-03-18 kl 21:04. Årsak: fjernet lenke til blogg |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|