|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Flybilletter plutselig mye dyrereSøkte på billetter til LA tidligere i dag, og fant en god pris. Gikk tilbake etter et par timer og da var plutselig billettene nesten 3000,- dyrere. Vanlig?
![]() |
#2 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Flybilletter plutselig mye dyrerePrøv å slette cookies og prøv igjen.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flybilletter plutselig mye dyrereEn annen IP-adresse pleier å funke, som f.eks. å bestille fra jobb.
![]() |
![]() |
#6 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Flybilletter plutselig mye dyrereDet hender dei har ein viss mengde billettar til tilbudspris, typisk annonserte kampanjer.
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Flybilletter plutselig mye dyrereJeg tror jeg blir gal! Jeg har funnet billetter på travellink, skrevet inn informasjon og trykker FORTSETT. Og så skjer det ingenting. Jeg har prøvd tre forskjellige nettlesere + telefon, og ingenting skjer. Jeg søker opp kundeservice og prøver å ringe, og får beskjed om at nummeret ikke er korrekt.
![]() |
#9 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Flybilletter plutselig mye dyrereFår du opp noe på flyselskapenes egne sider da? Jeg har søkt på mange søkemotorer men har alltid bestilt på Norwegian, Sas eller RyanAir sine sider fordet.
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: Flybilletter plutselig mye dyrereJeg orka ikke styre med billigsidene lenger og gikk direkte til Norwegian. Dreamlinerne er jo fine og flotte og da får jeg bare betale det lille ekstra for å få et kjent selskap. Bestilt nå ihvertfall.
![]() |
#11 |
Tja...
![]() Sv: Flybilletter plutselig mye dyrereSkjønner deg. Det er mye å sjekke og styre med..
![]() |
#12 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Flybilletter plutselig mye dyrereVi kjøpte neste års sommerferiebilletter gjennom ticket. Flyr med Norwegian, men med ticket er bagasje inkludert i prisen. Så det ble billigere enn å bestille direkte via Norwegian sin nettside. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Tja...
![]() Sv: Flybilletter plutselig mye dyrereHar aldri fløyet langdistanse men trodde man kunne kjøpe mat på flyet på samme måte som flyturer i Europa?
![]() |
|
|