|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() London med 12-åringVi har bestilt billetter til London neste høstferie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
flisespikker
|
![]() Sv: London med 12-åringOmvisning på Tower er morsomt. London Eye er dyrt, men stilig, og utsikten er flott. Sightseeing med Duck Tours er artig, de har gule busser som kjører ut i Themsen til slutt, og tar en runde som båt. Forbidden Planet er en veldig kul butikk, og den ligger ikke så langt unna British Museum, som man bør ta en tur innom for å se på én planlagt del av utstillingen (egyptiske mumier, for eksempel).
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: London med 12-åring
Mulig vi må få med oss det.
![]() |
#6 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: London med 12-åringJeg var der med 11 åringen min i høstferien. Og vi var på Natural history Museum, Science Museum og Sea Life. Og så hadde vi en tur med hop on/off. Han syntes hop on/off var det kuleste, og Science Museum. Jeg ble veldig positivt overrasket over Sea Life, mye bedre enn jeg hadde fryktet. Selv om det var dyrt. Vi var i London for 2 år siden også, da var vi på London Eye, London Dungeon og Natural History Museum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: London med 12-åringDuck tours er knall! Vi har tatt turen med dem tre år på rad.
![]() |
#8 |
Fortell om Science Museum, da.
![]() |
#9 |
Drømmer
|
![]() Sv: London med 12-åringWestminister abbey , westminister bridge, Sciense museum, London Aquarium, big ben, british museum, Buckingham palace , natural history museum og Duck tours. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Earthling
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: London med 12-åringPremier Inn har greie priser. I forrige uke bodde jeg på Hub by Premier Inn Westminster - der rommene er i mindre format, og ikke alle rommene har vindu. Men rommene var stille og komfortable, og det var fokus på smart oppbevaring og høyteknologi. De største rommene har bare plass til 2 personer da. Jeg skal over med min da 12-åring i februar, og vurderer sterkt samme hotell. St. James's Park T-banestasjon rett over gata, Westminster Abbey rundt hjørnet, og Victoria 10 minutters gange unna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
![]() Sv: London med 12-åringJeg kan i alle fall virkelig anbefale Warner Brothers Harry Potter Studios.
![]() |
#12 |
Jeg er naturfaglærer og spacenerd, så jeg teller kanskje ikke i hva som er kult eller ikke. Og ikke rakk vi å se så mye av museet heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
![]() Sv: London med 12-åringVi rakk dessverre ikke Science Museum. Det må bli neste gang!
![]() |
#15 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: London med 12-åringVi bodde på et Premier Inn hotell sist etter anbefaling herfra, og det var flott. Vi bodde i Earls Court fordi det var billigst. Vi tenker at man uansett må toge litt rundt, da. Hvis man bare skal i Oxford St ville jeg ikke bodd der, antakelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: London med 12-åringSjelden jeg vil tilbake noe sted på ferie men vi må nok ta en tur til London med gutta en gang til.
![]() |
|
|