|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
intro
|
![]() Sv: Nøyaktighet på "Finn iPhone"?Har vært nøyaktig ned til meteren her de gangene jeg har trengt den. Men da har telefonen befunnet seg på tomta.
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nøyaktighet på "Finn iPhone"?Da jeg trengte det for noen dager siden var det bare ca 10 meter avvik. Det var på et helt annet sted i byen.
![]() |
#4 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Nøyaktighet på "Finn iPhone"?Jeg kan omtrent se forskjell på hvilke gadgets som er i stua og hvilke som er på kjøkkenet. Men: det er et område i nærheten med veldig dårlig mobildekning. Mannen min kjører gjennom der på vei til/fra jobb. Og når han er akkurat der så kan plasseringen hoppe med noen kilometer, for så å justere seg tilbake når han er forbi.
Sist redigert av Niobe : 19-10-17 kl 19:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nøyaktighet på "Finn iPhone"?Jeg har ca 4 meter avvik nå.
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Nøyaktighet på "Finn iPhone"?Jeg mistet min en gang på et kjøpesenter (eller egentlig utenfor, men noen hadde levert den inn i en butikk) og jeg kunne gå rett frem til riktig kasse og spørre om de hadde mobilen min. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Administrator
|
![]() Sv: Nøyaktighet på "Finn iPhone"?Nøyaktigheten avhenger av hvordan iPhonen har fått/delt posisjonen: GPS er ned til meteren, Wifi er mer unøyaktig, mens hvilket telefontårn (teleoperatør) telefonen er knyttet til er ganske omtrentlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|