|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Nyttårsaften - høyfjellshotell? Utlandet?Nyttårsaften is approaching quickly, og jeg lurer på hva vi skal gjøre i år. Vi har ingen faste vi feirer med, og selv om vi som oftest greier å få til noe hyggelig så er det også litt stress. En nyttårsaften var vi i Tivoli, og det var vidunderlig, så i år lurte jeg litt på Disneyland Paris. Men det er ganske mye penger å blåse for en relativt kort tur, og jeg lese rpå diverse Disneyfora at nyttårshelgen er packed.
![]() |
#2 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Nyttårsaften - høyfjellshotell? Utlandet?*Følger tråden* |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Nyttårsaften - høyfjellshotell? Utlandet?Ja, her er det bare å suge til seg tips. Jeg er raus slik.
![]() |
#4 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: Nyttårsaften - høyfjellshotell? Utlandet?Høyfjellshotell er topp. Vi har vært på flere de siste årene. Sist redigert av Koma : 22-10-17 kl 14:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Nyttårsaften - høyfjellshotell? Utlandet?Jeg hadde holdt meg unna Geilo, Kvitfjell, Hemsedal og Trysil, egentlig. Det er partyland, kanskje litt mindre i Trysil siden de har en litt mer familievennlig profil. Må det være alpinski, eller er det aktuelt med langrennsdestinasjoner?
![]() |
#6 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Nyttårsaften - høyfjellshotell? Utlandet?Ellers synes jeg jo den nyoppussede fjellhytta ved Bø i Telemark var vidunderlig, kanskje de har nyttårsfeiring?
![]() |
#7 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nyttårsaften - høyfjellshotell? Utlandet?Abonnerer litt her - jeg drømmer om å dra fra alt hele julen, egentlig
![]() |
#8 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Nyttårsaften - høyfjellshotell? Utlandet?Vi har leid en hytte på Sjusjøen (veldig billig gjennom jobben min). Det har vi gjort en gang før, og det var veldig ålreit. Vi liker å lage god mat på nyttårsaften, men er ikke noen partyløver. Tidligere har vi feiret med et vennepar, men i år blir vi altså alene på fjellet.
![]() |
![]() |
#9 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Nyttårsaften - høyfjellshotell? Utlandet?Vi drømmer stadig om å leie hytte på fjellet i hele jule- og nyttårsuken, det er så fint på fjellet i desember. Vi må dog vente til barna har flyttet, de er hjemmegriser.
![]() |
#10 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Nyttårsaften - høyfjellshotell? Utlandet?Vi har feiret nyttårshelgen på hotell på Røros et par ganger Kjempekoselig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Nyttårsaften - høyfjellshotell? Utlandet?
Nja, njei, det må ikke, men jeg tror to av familiens medlemmer syns det hadde vært best. Om det er annet det går å gjøre i nærheten, som hundekjøring og kiting og slikt så kan det allikevel være aktuelt. Vi kan godt leie hytte også. Nå har jeg sett på alle hotellene Koma nevner, de ser veldig koselige ut. Må vel nesten ta kontakt med dem for å høre om evt. opplegg nyttårshelgen.
![]() |
#12 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Nyttårsaften - høyfjellshotell? Utlandet?Kjenner noen som var på bra opplegg i Strømstad. I Gdansk vil jeg også tro man kan finne noe bra på spa hotell.
![]() |
#13 |
Glamorøs
|
Med tenåring? Er det noe badelandaktig i Strømstad, eller bare spa?
![]() |
#14 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Nyttårsaften - høyfjellshotell? Utlandet?Bare spa så vidt jeg vet. Var der selv i høstferien.
![]() |
#16 |
Prettiest mess ever seen
|
Sorry, ble litt distrahert.
![]() |
#17 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nyttårsaften - høyfjellshotell? Utlandet?Haukeliseter har nyttårsopplegget klart. Virker avslappet og lite party-party. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Nyttårsaften - høyfjellshotell? Utlandet?Jeg har ikke vært på hotell på Trysil nyttårsaften, men har feiret der på hytte. Det var mye familieopplegg hele dagen, og jeg oppfattet ikke noe party-party der. Men jeg var som sagt ikke ved hotellet om kvelden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2016
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nyttårsaften - høyfjellshotell? Utlandet?Familien min driver hotell: Venabu. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|