|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hotell med 9- og 11-åring - hvordan bor dere da?Planlegger neste års sommerferie, inkludert roadtrip i California. De to yngste, 9 og 11 år, blir med. Holder det med store hotellrom(30+kvm) med to store senger(de to små deler gjerne seng) eller bør vi satse på suiter med soverom og oppholdsrom med sovesofa? Hva gjør dere? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hotell med 9- og 11-åring - hvordan bor dere da?Vi deler rom alle sammen. Nå er ungene 11 og 15, de ville selvfølgelig helst hatt eget rom (aller helst uten å dele med hverandre engang |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Klar
|
![]() Sv: Hotell med 9- og 11-åring - hvordan bor dere da?Dobbeltrom i USA har ofte to queen size-senger hvis dere ber om separate senger i stedet for dobbeltseng (king size), altså 2*1.50, og da trenger dere ikke mer. Ellers holder da 30 kvm i massevis for fire? Med sovesofa eller ekstraseng. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hotell med 9- og 11-åring - hvordan bor dere da?I USA. Et dobbeltrom med to queensize senger.
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hotell med 9- og 11-åring - hvordan bor dere da?Hadde gått for et rom med to dobbeltsenger.
![]() |
#8 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hotell med 9- og 11-åring - hvordan bor dere da?På vår Californiatur til påske har jeg booket 1 rom med to queensizesenger for oss 4.
![]() |
#9 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Hotell med 9- og 11-åring - hvordan bor dere da?Takk for svar! Da er jeg ikke helt på jordet altså, greit å få det bekreftet. Da tror jeg det blir ett rom med to store senger de fleste netter(da kan jeg velge de gøye hotellene f.eks på stranden), også tar vi enklere budsjetthotell med suite/to rom innimellom så alle får litt privatliv også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hotell med 9- og 11-åring - hvordan bor dere da?Nå har vi 12- og 7-åring og vi bor på samme rom, ja. Barna deler seng, og de syne fakrisk det er gøy. De liker også at vi bor alle fire sammen, så det er litt av feriekosen for dem. Og det må sies at hotelleommene vi har hatt i USA har vært veldig romslige, og ofte med separate sovesteder.
![]() |
![]() |
#11 |
I mål
|
![]() Sv: Hotell med 9- og 11-åring - hvordan bor dere da?Vi er også glade i å bo sammen, og bodde blant annet sammen alle fem i Amsterdam i påsken. Det var kjempekoselig, selv om det selvsagt er noen utfordringer når den ene er en ettåring. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|