|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
~~~~~~~
|
![]() Roma i mars/april?Hvordan tror dere det er i Roma i påsken? Vurderer å gi reisegave til familien i år. Og jeg vil til Roma - aldri vært i Roma så tips mottas også med takk!
![]() |
#2 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Roma i mars/april?Vi var der i begynnelsen av oktober. Mye folk, vi sto 2 timer i kø for å komme gjennom sikkerhetskontrollen til Peterskirken. Vil dere i vatikanmuseet anbefaler jeg at dere kjøper billetter i god tid på forhånd. De var utsolgt to dager i forveien da vi var der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Roma i mars/april?Aner ikke i mars/april, men jeg var der første uka i mai ifjor og det var F A N T A S T I S K! Knalltemperatur, vi gikk i kort skjørt og singlet. Mye folk, men helt greit.
![]() |
#4 |
kamerat
|
![]() Sv: Roma i mars/april?Det er gode sjanser for at været er kjempefint, men husk at Roma er stappfullt av folk i påsken. Turister og pilegrimer.
![]() |
#5 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Roma i mars/april?Vi var der i vinterferien for noen år siden. Det var passelig vær og fredelige gater. Deilig. Påsken er nok varmere, men også mer folksom.
![]() |
|
|