|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Store barn, og teateropplevelse før jul, altfor sent uteJeg syns det er vanskelig, nå som barna er store, å finne gode forestillinger som kan fylle "teateropplevelse før jul"-tradisjonen, og i år har jeg ikke klart å komme på noe, og er selvsagt altfor sent ute. Følger i og for seg med på Finn, men er usikker på hva jeg skal lete etter også.
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Store barn, og teateropplevelse før jul, altfor sent uteJepp!
![]() |
#3 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Store barn, og teateropplevelse før jul, altfor sent ute10-åringen min likte ikke Snøkvit. Han er normalt sett glad i teater og musicals, men dette var ikke noe ålreit. Han var der med moren min, og han vil ikke fortelle så mye mer enn at det ikke var bra. I tillegg hadde noen kyssa, og det var helt krise.
![]() |
![]() |
#4 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Store barn, og teateropplevelse før jul, altfor sent uteJeg ville også droppet Reisen til Julestjernen. :hjelpsom:
![]() |
#5 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Store barn, og teateropplevelse før jul, altfor sent uteVi skal på Jakten på Juleskurken i Lillestrøm, for den har de ikke sett før. Men mine er mindre da 11,7 og 4,5.
![]() |
#6 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Store barn, og teateropplevelse før jul, altfor sent uteKan julekonsert være et godt alternativ? Både Filharmonien og Barratt Due har nå, samt masse rundt om i kirker. Filharmonien har egne julekonserter for barn.
![]() |
![]() |
#7 |
intro
|
![]() Sv: Store barn, og teateropplevelse før jul, altfor sent ute
Der er det noen kjente av ungene mine som deltar. Vi var og så det i fjor (eller er det to år siden?), og det var overraskende morsomt! Året før så vi "Putti Plutti Pott", der vi også har kjente som er med, og det var jo grusomt anmassende. Etter "Jakten på juleskurken" var barna helt vantro over at slikt juleteater kunne være GØY.
![]() |
![]() |
#9 |
One of These Days
|
![]() Sv: Store barn, og teateropplevelse før jul, altfor sent uteVi har gått over fra juleteater til julekonsert i stedet. I år blir det andre året på rad vi tar med ungene på God jul og fagott nyttår! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Store barn, og teateropplevelse før jul, altfor sent uteVi så Reisen til Julestjernen i fjor. Den var fin, annerledes og morsom. I år skal vi se Snøkvit. Våre er litt yngre enn dine da.
![]() |
#11 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Store barn, og teateropplevelse før jul, altfor sent uteTakket være udmerket rådgivning så endte vi ganske spontant på Det Andre Teatret på Torshov, til improteater: Tre nøtter til WHAT?!
![]() |
#13 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Store barn, og teateropplevelse før jul, altfor sent uteJepp, gikk helt toppers. 19-forestillingen, ikke 21.
![]() |
#14 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Store barn, og teateropplevelse før jul, altfor sent uteSikkert lurt. Vil tro det blir grovere utover kvelden. Barn i salen demoer. Ok også de mest outrerte innspillene fra publikum. Så gøy at det slo an! Vi må prøve å få til en tur.
![]() |
|
|