|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Spahotell rundt OsloMannen min har levert meg tidenes kjedeligste ønskeliste. Men han ønsker seg spaweekend for 2. Jeg gjetter vilt at jeg er den nr 2, så da kan jeg godt legge litt penger i det.
![]() |
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Spahotell rundt OsloJeg liker Farris bad veldig godt. Delikat, ikke påtrengende nakenhet eller folk som har seg (slik man hører om The Well), er godt utvalg ulike badstuer og flotte hotellrom. Treningsstudio, yoga, god frokost, og rett oppi bakken ligger det et mikrobryggeri: http://www.larvikmikrobryggeri.no
![]() |
#5 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Spahotell rundt Oslo
Mikrobryggeri er midt i blinken.
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spahotell rundt OsloJeg synes det er veldig fint i Son. Husker ikke hva det heter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Spahotell rundt OsloJeg er ikke bereist på spa, men Larvik ønsker jeg meg tilbake til sammen med en som er glad i badstuer og friskt sjøvann. Jeg kunne vært der i timesvis. Støtvig har en hent annen sjarm med veldig god mat, old New Jersey stil og et mindre, men godt spa hvor vi har vært eneste gjester begge gangene.
![]() |
#9 |
Klar
|
Edit: Holmsbu også! Holmen har jeg jo vært på. Fin havutsikt og ok spa, men jeg hadde nok heller reist litt lenger for en hel kjærestehelg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Spahotell rundt OsloErnie og jeg syntes det var kleint på Farris Bad, type vi har intimsoner som er ganske store av oss og syntes det ble vel nært andre gjester i spaet.
![]() |
#13 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Spahotell rundt OsloSpiller ikke mannen din golf? Strømstad er rett ved en golfbane.
![]() |
#14 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Spahotell rundt OsloStrømstad spa var fint.
![]() |
#15 |
Glamorøs
|
Ja, det varierer nok på tidspunkt og dag.
![]() |
#16 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Spahotell rundt OsloFarris er veldig opptatt av badstu og guss-greier, hvis man finner riktig tid, osv. Også et flott spa for behandlinger, bl.a. får man bra hammam, har jeg hørt, men ikke fått sjansen til å prøve, der. Det er noen nakentider man kan være oppmerksom på. Onsdag kveld og en søndag ettermiddag i måneden er det badetøyfritt i hele spaet. Det er til andre tider tøypåbud i bassenget, men ikke i badstu. De som er nakne, er aldri dem man ønsker skal være nakne sier øyenvitner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spahotell rundt OsloNorefjell og Holmsbu er fine steder, men jeg har ikke latt meg imponere av maten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spahotell rundt OsloStrømstad har og skuffet på maten synes jeg. Skikkelig. Begge de gangene jeg har vært der. #kresen |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|