|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Julekonserter i Osloområdet - tipsetråd!Hva tror dere er de beste julekonsertene for å komme i julestemning og sånn?
![]() |
#2 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Julekonserter i Osloområdet - tipsetråd!I Bergen vil jeg anbefale denne for hele familien:
![]() |
#6 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Julekonserter i Osloområdet - tipsetråd!Ja, den har jeg tenkt på, faktisk! Mest gøy eller mest stas?
![]() |
#7 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julekonserter i Osloområdet - tipsetråd!Jeg kan melde om en nydelig og julete konsert i Grønland Kirke neste fredag kl. 19:00, i kategorien meget dyktig amatørkorps spiller og synger. https://www.facebook.com/events/547198698950180/ . Ser forøvrig at dette nok er den store julekonsertkvelden, det hagler inn med gode invitasjoner på FB.
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Julekonserter i Osloområdet - tipsetråd!Klassikerne på Rockefeller er Backstreet Girls og Young Neils (nei, jeg nevner ikke Rolness, et sted får grensen gå), og så er det Kurts Jul på Spektrum. Off the top of my head. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Trøtt
|
![]() Sv: Julekonserter i Osloområdet - tipsetråd!
Er det her du spiller?
![]() |
#15 |
|
![]() Sv: Julekonserter i Osloområdet - tipsetråd!
Min mellomste og jeg var på Harry Potter, samme konsept. Det var gøy nok det, men det er ikke den største konsertopplevelsen egentlig. :ærlig: |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Julekonserter i Osloområdet - tipsetråd!Jeg var i Kulturkirken Jacob (Oslo sentrum) på lørdag å så The Real Choir. Jeg fikk så utrolig god følelse inni meg.
![]() |
#18 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julekonserter i Osloområdet - tipsetråd!I morgen spiller Nordstrand Ungdomssymfoni samt skoleorkesteret julekonsert i Nordstrand kirke. Det blir Griegs Klaverkonsert i a-moll, 2. og 3.sats, samt verker av Monti, John Williams og tradisjonelle juletoner. Dyktig orkester og høyt nivå
![]() |
![]() |
#19 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Julekonserter i Osloområdet - tipsetråd!I helgen har Bærum Bachkor konsert sammen med Norwegian cornet & Sackbuts. Lørdag i Høvik kirke Bærum og på søndag i Gamle Aker kirke i Oslo. Renessansejul. Begge dager kl 1800. Kom!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|