|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Klar
|
![]() Er det flere som er våkne i julenatta?Endelig tid til en pust i bakken. Det ble ikke den rolige dagen-før-dagen jeg hadde planlagt i år heller, gitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
maler
|
![]() Sv: Er det flere som er våkne i julenatta?Jeg er våken. Det var helt nydelig å omsider treffe sofaen i kveld, jeg har hatt jobb hele dagen. Så jeg vil ikke gi slipp på det riktig ennå. Jeg sitter her og tenker på de siste to årene.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er det flere som er våkne i julenatta?Jeg er også våken. Fortsatt en del å ordne her. Gjenstår å pakke inn guttas gaver og lage italiensk salat. Men nå kom kongelig varieté på tv...
![]() |
#5 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det flere som er våkne i julenatta?Selvsagt våken |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det flere som er våkne i julenatta?Også våken, men prøver iherdig å sove. Kveldsvakt før dagvakt er noe herk når man er mest vant med å bare jobbe kveld og natt. Så kan ikke si jeg koser meg akkurat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Er det flere som er våkne i julenatta?Våken ja, storesøster fant ut at hun skulle male noe keramikk til en julegave og det må stekes i ovnen for å bli klart. Og siden det er mye som skal i stekeovnen i morgen gjør jeg det nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Er det flere som er våkne i julenatta?Her har jeg Harry Potter maraton.
![]() |
#11 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det flere som er våkne i julenatta?Jeg er også våken i julenatta. Har akkurat satt meg ned og nyter pyntet hus og ro og fred. Elsker julenetter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Er det flere som er våkne i julenatta?Her er enda en våken i julenatten. Jeg har i alle fall kommet meg i senga, men er så gira i kroppen etter å ha holdt det gående i hele dag, så jeg får ikke sove. Da blir det et par episoder med Once upon a time.
![]() |
#13 |
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det flere som er våkne i julenatta?Alt for sein i seng som alltid på dagen før dagen.
![]() |
#15 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Er det flere som er våkne i julenatta?Eg får betalt for å vere våken.
![]() |
#16 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Er det flere som er våkne i julenatta?Jeg våknet tidlig i dag pgså, men kan ikke skryte på meg noen juleforberedelser. Jeg spiser klementiner mens jeg ser på The Crown.
![]() |
#17 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Er det flere som er våkne i julenatta?Jeg la meg vel sånn omtrent når denne tråden oppsto. Da måtte jeg få lillebror til å sove. Planene var å stå opp igjen, men jeg sovnet. Heldigvis våknet jeg igjen og fikk utført mine oppgaver som nissens hjelper.
![]() |
#18 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Er det flere som er våkne i julenatta?Jeg var våken i allefall. Vi hadde det riktig så koselig og fredelig med alle voksne samlet, julefilm og julesnop mens vi beundret treet. Ikke fullt så glad da barna våknet 7.45 i morges, men det er vel ingen som sover lenge på julaften uansett.
![]() |
#19 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Er det flere som er våkne i julenatta?Jeg var våken da tråden startet. Teller det.
![]() |
#20 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Er det flere som er våkne i julenatta?Jeg var i seng noen få minutter før 12, for en gangs skyld, men dagen starta 05.55. Da hadde ungene vridd seg i sengene et kvarters tid først.
![]() |
![]() |
|
|