|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Inspirasjonstråd for sommer 2018 - hvor vil du reise?Det er nok sikkert flere enn oss som begynner å tenke å tenke på hvor sommerferien skal tilbringes. I den forbindelse kan det bære kjekt med litt inspirasjon til feriedestinasjoner. Tenker denne tråden kunne brukes til å dele tips |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Inspirasjonstråd for sommer 2018 - hvor vil du reise?Vi drar nok til Spania igjen, solkysten.
![]() |
#3 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Inspirasjonstråd for sommer 2018 - hvor vil du reise?Danmark - Utrolig deilig ferieland. Kan være en lat ferie eller en ferie med 1000 opplevelser. Strand, sykkel, drage, Legoland, egenaktivitet slott, Århus, København, museer... Vi elsker Danmark, men det er alltid en risiko for sånn passe eller dårlig vær. Det er mange feriesteder avhengig av hva msn foretrekker, feriesenter (ingen tips), feriehus i ferieområder eller koselige pittoreske feriebyer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Inspirasjonstråd for sommer 2018 - hvor vil du reise?Konfirmasjon og 18-årsdag her til våren, så budsjettet er bunnskrapt, og vi må nok «nøye oss» med Nordlandsferie. Mulig vi kjører kystriksveien istedenfor E6, for turen sin del, og mulig vi svipper over til Lofoten også.
![]() |
#5 |
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Inspirasjonstråd for sommer 2018 - hvor vil du reise?Vi skal en tur til London. Endelig direktefly herfra
![]() |
#6 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Inspirasjonstråd for sommer 2018 - hvor vil du reise?Vi skal kjøre på vestkysten av USA i påsken så det blir ferien vår i år.
![]() |
#7 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Inspirasjonstråd for sommer 2018 - hvor vil du reise?Sommerferien vår ble bestilt og betalt i september. Vi skal til Spania i tre uker, og mulig en uke til Hellas på voksenferie på seinsommeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Inspirasjonstråd for sommer 2018 - hvor vil du reise?Jeg prøver å få familien med til California, men de er litt skeptiske. Minsten er redd for Trump, så han tror ikke han tør.
![]() |
#9 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Inspirasjonstråd for sommer 2018 - hvor vil du reise?
Samme her faktisk. Minsten min ville aldeles ikke dit men det har roet seg nå. Eldste ble også sur fordi han ville på LAN men det er greit allikevel da. Rare ungene.
![]() |
#10 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Inspirasjonstråd for sommer 2018 - hvor vil du reise?Det blir England som vanlig og forhåpentligvis fjellturer.
![]() |
#11 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Inspirasjonstråd for sommer 2018 - hvor vil du reise?Usikker, storebror sa i går at han skulle til farens hjemland. Faren har ikke snakket med meg om det, så om det er sikkert vet jeg ikke.
![]() |
#12 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Inspirasjonstråd for sommer 2018 - hvor vil du reise?Hvis vi ikke får til langhelg uten barn til UK i påsken, så blir det nok ganske tett etter skoleferien i stedet. Familieferien ser ut til å gå til Sør-Sverige-ish pr nå, vi må se på hva som kan være en bra base som ivaretar alle ønsker om slottshage/fornøyelsespark/strand/glade barn/glade voksne. Vi baserer oss nok på bilferie noen år til. Vil helst slippe å ha med gærningene på fly.
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Sv: Inspirasjonstråd for sommer 2018 - hvor vil du reise?Vi går antakelig for Norgesferie i år, med mye tid på Vestlandet og noe hjemme med småturer. Vi skal pusse opp terrassen og fikse hagen, så det er greit å være her litt og. Putter nok inn noen dager på Hunderfossen på vei til eller fra Sunnmøre, tenker jeg. Ikke så inspirerende, kanskje.
![]() |
#14 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Inspirasjonstråd for sommer 2018 - hvor vil du reise?Her blir det et par uker på hytta, og et par i Danmark, ser det ut til. Jeg er litt bekymret for været, men krysser fingrene og håper på det beste. TRE drittsomre på rad går vel ikke an. :smiler stramt:
![]() |
#15 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Inspirasjonstråd for sommer 2018 - hvor vil du reise?Vi skal tre uker til Spania, bestilt og betalt. Og så skal vi være i Sør-Sverige, håper på bedre vær enn sommeren som var. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Inspirasjonstråd for sommer 2018 - hvor vil du reise?Vi overtar ny bolig «mai-august 2018», og så lenge vi likevel nøyaktig når det skjer, så får vi ikke lagt noen klare ferieplaner.
![]() |
![]() |
#17 |
Klar
|
![]() Sv: Inspirasjonstråd for sommer 2018 - hvor vil du reise?I år blir det loffing i Kroatia, Montenegro og Albania. Gleder meg! Det er så herlig at ungene er blitt større, altså, selv om det kom et forsiktig spørsmål om Lollo og Bernie kom til å være der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Inspirasjonstråd for sommer 2018 - hvor vil du reise?Jeg vil reise til Spania hvor vi har tilgang på hus med basseng og ungene vil. Det er vel mer økonomien som bestemmer.
![]() |
#20 |
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Inspirasjonstråd for sommer 2018 - hvor vil du reise?Vi var i London i fjor sommer, det var fantastisk, men sommeren 2018 går vi for avslapning i et eller annet sydenland. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|