|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ad astra
|
![]() Tips til god restaurant i London i nærheten av Victoria Palace theatre?For to voksne hvor sushi er utelukket? Dagen etter skal vi på Hawksmoore, så det kan godt være noe annet enn biff.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til god resturant i London i nærheten av Victoria Palace theatre?Om dere liker indisk mat er Quilon rett i nærheten (7 minutter å gå i følge Google). Uten tvil det beste indiske måltidet jeg har smakt, og fantastisk service.
![]() |
#3 |
Ad astra
|
![]() Sv: Tips til god resturant i London i nærheten av Victoria Palace theatre?Jeg elsker indisk! Litt usikker på hva reisefølget mitt gjør, og vi skal direkte fra restauranten til teater etterpå, kanskje indisk (jeg liker sterk indisk) kan bli litt mye da....?
![]() |
#4 |
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til god resturant i London i nærheten av Victoria Palace theatre?
Om du tenker i forhold til at det blir for tungt sånn at dere blir for mette/trøtte for teateret, tror jeg ikke det; dette er litt mer raffinert indisk mat enn curry house-typen som etterlater deg halvt i svime.
![]() |
#5 |
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til god resturant i London i nærheten av Victoria Palace theatre?Enig, nydelig mat
![]() |
|
|