|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Den nye regjeringen og den nye regjeringsplattformenHar jeg oversett det, eller er det ingen tråd om dette?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Den nye regjeringen og den nye regjeringsplattformenJeg har forlatt Venstre og er for tiden partiløs. Jeg finner ingen gode alternativer og det trenger jeg forsåvidt ikke før neste stortingsvalg (stemmer nok venstre lokalt om de stiller med samme folka). |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Den nye regjeringen og den nye regjeringsplattformenFint med ny kulturminister, stakkars likestillingen som får Miss brunost-og-kvikklunsj (jeg går ut i fra at hun også skal jobbe med diskriminering av innvandrere), skrekk og gru med Listhaug som innvandring- og justisminister (bare det å sette de to tingene sammen sier jo sitt om hva regjeringen syns om innvandring), men alt i alt så er det tross alt bedre med en del venstrefolk, enn bare høyre og Frp. Så får tiden vise hvor mye de får å si.
Sist redigert av Tallulah : 17-01-18 kl 09:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Den nye regjeringen og den nye regjeringsplattformenJeg håper jo at Venstre skal kunne dra dem i riktig retning, og noen av de utskiftningene jeg har sett ser bra ut. Jeg tenker at hver eneste FrP-statsråd som blir byttet ut med en fra Venstre er en Bra Ting.
![]() |
#5 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den nye regjeringen og den nye regjeringsplattformenFint: Sekulær plattform. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
heimføing
|
![]() Sv: Den nye regjeringen og den nye regjeringsplattformenEn fin ting at Per-Willy Amundsen går ut, synd de ikke tok med Per Sandberg i samme slengen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Den nye regjeringen og den nye regjeringsplattformenOg ut med barne- og familieministeren (eller hva som er riktig tittel), det er bra!
![]() |
#8 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Den nye regjeringen og den nye regjeringsplattformenJeg er enig med de fleste her, ser jeg, og så hadde jeg håpet på Abid i regjering. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Den nye regjeringen og den nye regjeringsplattformen
Men hun er ikke så bra hun som tar over, akkurat.
Ja, det hadde vært hyggelig.
![]() |
#10 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: Den nye regjeringen og den nye regjeringsplattformenJeg må innrømme at jeg fortsatt er mest opptatt av alle i Venstre som før valget var så forarget over at man kunne tro at Venstre ville gå i regjering med FrP... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Den nye regjeringen og den nye regjeringsplattformenJeg tenker som regel, at alle påvirker mest og best ved å delta - her har Venstre mulighet til å dra politikken mer mot sentrum. Tror TSG blir en god kulturminister.
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Det er jeg enig i. Jeg stemte annet. Det gjorde imidlertid vondt i sjela det også. Trasig å kjenne på å velge mellom dårlige alternativ. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Den nye regjeringen og den nye regjeringsplattformenJustis, beredskap og innvandring...
![]() |
#16 |
Tittel og tittel....
|
Jo, men jeg syns da venstre burde sagt før valget at det var en mulighet for at de kunne gå inn i regjering der FrP var med.
![]() |
#17 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Den nye regjeringen og den nye regjeringsplattformenJeg synes Venstre har løyet i valgkampen. Vurderte å stemme på dem, men lot være. Takk og lov.
![]() |
#18 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Den nye regjeringen og den nye regjeringsplattformenVenstre sin ryggrad gikk av samtidig med Sponheim. Uansett hvor mye man vil ha gjennomslag for sin politikk, er det begredelige greier at de er med p[ legitimeringen av denne regjeringen.
![]() |
![]() |
#19 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Den nye regjeringen og den nye regjeringsplattformenJeg trodde aldri at det var en umulighet at Venstre eller KrF kunne bli med i en regjering. For meg vil det alltid være resultatene av politikken som teller - og den må vi nesten vente litt på før vi dømmer den. Det finnes flere aspekter ved å drifte en hel nasjon (med Norges utfordringer) enn synet på
![]() |
#20 |
~~~~~~~
|
Det var mitt ønske også. Jeg håper dette er begynnelsen på slutten for FrP i regjering. En ren Høyre/Venstre regjering hadde vært å foretrekke.
![]() |
|
|