|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Leser
|
![]() Får du ting "på hjernen"?Jeg vet at folk kan få sanger "på hjernen" (selv får jeg aldri det, jeg "hører" ikke musikk. Veldig irriterende for familien min, jeg kan høre på samme sangen veldig lenge og ofte. Blir ikke så lett lei, som folk som spiller den av inni seg!
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Får du ting "på hjernen"?Absolutt. Og noen ganger våkner jeg midt på natten, fordi jeg da endelig har knekt nøtten/husket det jeg ikke kom på tidligere osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Får du ting "på hjernen"?Jeg får ting på hjernen rett som det er. Jeg kan godt høre en sang inni meg og gå eller gjøre noe til rytmen av den. Problemet mitt er at når den tingen ikke er på hjernen lenger så glemmer jeg stort sett også hva det var jeg hadde på hjernen for fem minutter siden. Selv om det opptok meg noe innmari en god stund, gjerne samtidig med at jeg egentlig skulle gjøre noe annet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
kamerat
|
![]() Sv: Får du ting "på hjernen"?Ustoppelig. Både musikk og spørsmål. Internettet har virkelig forbedret livet mitt, for da kan jeg bare sjekke og få det ut av verden med en gang.
![]() |
#5 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Får du ting "på hjernen"?Jada, hele tida.
![]() |
#8 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Får du ting "på hjernen"?Ja, det skjer rett som det er. En sang som fester seg, noe som har skjedd den dagen som stadig kommer tilbake i tankene mine, en person jeg kjente igjen på TV men ikke husker hva heter osv.
![]() |
#9 |
Pauset
|
![]() Sv: Får du ting "på hjernen"?Ja, og som oftest er det musikk. Men jeg er generelt en hang-up-person. Det er perioder det går i ting og jeg blir som regel ekspert på akkurat denne tingen i den perioden. Akkurat nå kan jeg det meste om tekstilhjørnesofaer fra IKEA feks. En helt egen nisje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Får du ting "på hjernen"?Dobbelpost
![]() |
#11 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Får du ting "på hjernen"?Å ja, hele tiden. Mange ganger om dagen.
![]() |
#12 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Får du ting "på hjernen"?Mener du at du er trine skei grande?
![]() |
#13 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Får du ting "på hjernen"?Sanger, absolutt, men også "greier".
![]() |
#15 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Får du ting "på hjernen"?I stor grad musikk, jeg blir litt gal av det faktisk, for det kverner og kverner og kverner.
![]() |
#16 |
|
![]() Sv: Får du ting "på hjernen"?Sanger, telefonnummer, talksekvenser generelt, repetisjon av samtaler. Jeg bruker lite tid på å fundere på «unødvendige» problemstillinger, takket være Google og at jeg er lett distraherbar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Får du ting "på hjernen"?Jeg får, veldig lett, musikk på hjernen, så lett at det ofte er irriterende, da jeg like gjerne kan få sanger jeg virkelig misliker, som sanger jeg er glad i, stuck der oppe mellom ørene. Jeg lå f.eks. en hel solblank sommerdag i 1985 på knærne i jordbæråkeren for å tjene penger til Englandstur, og den dagen gaula jeg «I’m just a gigolo» på repeat oppe i hodet. Jeg holdt på å bli tullete.
![]() |
#18 |
can-jur
|
![]() Sv: Får du ting "på hjernen"?Nei, hjernen min virker ikke sånn. Men derimot så husker jeg de mest absurde detaljer. Noe som av og til skaper litt dårlig stemning i heimen. For det er faktisk ikke et alternativ at jeg tar feil
![]() |
![]() |
#19 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Får du ting "på hjernen"?
Takk du! Kollegaen min elsker å synge Bukkene Bruse-sangen til meg!! Jeg blir gal!!!
![]() |
|
|