|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() Women's March - #metoo - markering 21. januarJepp, et år siden den store marsjen i Washington, dagen etter innsettingen av Trump, pussyhats all over, og kanskje det første store krafttaket for å få kvinners rettigheter på agendaen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Women's March - #metoo - markering 21. januarAaargh, jeg glemte det hele. Antagelig kam jeg trøste meg med at det sikkert ikke var noe som skjedde i Tromsø, der jeg var på søndag formiddag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Women's March - #metoo - markering 21. januarVi gikk i fjor, men fikk det dessverre ikke til i år.
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Women's March - #metoo - markering 21. januar
![]() |
#14 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Women's March - #metoo - markering 21. januarMen har hun ikke litt rett i at Hilarytilhengere startet ballet i fjor? Resten er jo henns typiske "får ikke jeg bestemme så klager jeg på deg og du er en dust". |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Women's March - #metoo - markering 21. januarJoda, hun har jo rett i endel, men sauser det sammen med konspiranoia (bare at det er publisert på Steigan får jo varsel-lampene til å blinke) og en ekstremt dårlig evne til å kommunisere noe som helst.
![]() |
|
|