|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Gal kattedame
|
![]() Jeg skal til Tromsø i marsFørste helgen i mars skal jeg være i Tromsø uten plan for noe som helst. Har hele fredag og hele lørdag til rådighet.
![]() |
#3 |
heimføing
|
![]() Sv: Jeg skal til TromsøSorry, men jeg ramla av på "treningssenter". |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg skal til TromsøAv treningssenter kan jeg anbefale Exolo, som er et lite, privatdrevet senter med hyggelig betjening. Ellers i sentrum har du jo også SATS og Stamina, om det frister mer.
![]() |
#6 |
flisespikker
|
![]() Sv: Jeg skal til TromsøHvis været er noenlunde ok, ville jeg definitivt prioritert en tur med Fjellheisen. Det er mye naturopplevelse for forholdsvis lite innsats.
![]() |
#7 |
flisespikker
|
![]() Sv: Jeg skal til TromsøOg så bør du se på biblioteket, som ligger midt i byen. Det er utrolig fint, og bør særlig sees fra innsiden. Ettersom det ligger midt i byen, tar det deg ikke mer enn noen få minutter.
![]() |
#8 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Jeg skal til Tromsø i marsHvis det slumper til å være konsert e.l. i Ishavskatedralen så er det en akustikk der jeg falt veldig for. Kan anbefales syns jeg. Den ligger ikke så langt fra Fjellheisen. Jeg liker å gå rundt Prestevannet, men jeg vet ikke hvordan stiene rundt er i mars. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Jeg skal til Tromsø i marsStiene rundt Prestvannet er stort sett farbare uansett, om det ikke har kommet en meter snø tidligere på dagen. Jeg går der hver dag, året rundt.
![]() |
#10 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Jeg skal til Tromsø i marsÅåå her var det jo kommet masse tips! Tusen takk. Er innstilt på snø og dårlig vær, men håper på utemuligheter. Biblioteket høres knall ut. Har godt med ti til en forandring.
![]() |
#11 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Jeg skal til Tromsø i mars
Da er det jo et bra alternativ til å trene inne. Har stor koffert med plass til både joggesko og piggsko 😀
![]() |
|
|