|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Peppy!
|
![]() Åkkei, hva er den ALLER kuleste restauranten i Oslo akkurat nå?Hvis man skal ut med venner og virkelig ha en bra kveld ute, med god mat, uten å måtte tenke på pris, hvor drar man da? Jeg er ikke ute etter barkebiter med sevjedressing og sånt noe, jeg vil ha god mat som er litt spektakulær. Og det må være gøy å være der. (For de av dere som husker Restaurant Oscarsgate - sånn type gøy.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Åkkei, hva er den ALLER kuleste restauranten i Oslo akkurat nå?Jeg synes Happolati var gøy. Og godt.
![]() |
![]() |
#4 |
Utenlands
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Åkkei, hva er den ALLER kuleste restauranten i Oslo akkurat nå?https://www.dn.no/smak/2016/10/05/14...en-nye-tapasen Sist redigert av Orkide : 24-01-18 kl 22:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Åkkei, hva er den ALLER kuleste restauranten i Oslo akkurat nå?Happolati, Bon Lio, Sawan, Kontrast eller Arakataka?
![]() |
#6 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Åkkei, hva er den ALLER kuleste restauranten i Oslo akkurat nå?Pjoltergeist. Go before it’s too late.
![]() |
#8 |
Peppy!
|
![]() Sv: Åkkei, hva er den ALLER kuleste restauranten i Oslo akkurat nå?Pjoltergeist vil jeg gjerne prøve! Det går ikke denne gang, en av de andre har akkurat vært der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Åkkei, hva er den ALLER kuleste restauranten i Oslo akkurat nå?
Enig. Der er det også veldig, veldig bra. Vi har likt å få bord i baren slik at vi kan følge med på kokkene mens de jobber. Og skravle litt med vinkelneren.
![]() |
![]() |
#11 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Åkkei, hva er den ALLER kuleste restauranten i Oslo akkurat nå?Men Pjoltergeist, legger ned, ass. Just sayin'.
![]() |
#13 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Åkkei, hva er den ALLER kuleste restauranten i Oslo akkurat nå?Men Bon Lío er strålende. Palace Grill også. Den siste har mest kulhetsfaktor.
![]() |
#14 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vet du når? Jeg har en pending middagsdate der.
![]() |
#15 |
Textrovert
|
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Åkkei, hva er den ALLER kuleste restauranten i Oslo akkurat nå?Ingen som har nevnt Kamai?
![]() |
#17 |
kamerat
|
![]() Sv: Åkkei, hva er den ALLER kuleste restauranten i Oslo akkurat nå?Det er direkte tragisk at Pjoltergeist legger ned!
![]() |
#19 |
kamerat
|
![]() Sv: Åkkei, hva er den ALLER kuleste restauranten i Oslo akkurat nå?I begynnelsen av juni, er det vel.
![]() |
#20 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Åkkei, hva er den ALLER kuleste restauranten i Oslo akkurat nå?Jeg syntes Kamai ikke sto til forventningene. Eller prisen. Ikke siste gang jeg var på Happolati, heller. For ikke å si LingLing.
![]() |
|
|