|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
I mål
|
![]() Hyggelig og god mat i Oslo akkurat nåSkal ut med et par venninner, bursdagsgave til den ene. Forslag til hyggelig sted med god mat akkurat nå? Jeg vet om noen alternativer selv selvsagt, men vil gjerne høre om andre muligheter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hyggelig og god mat i Oslo akkurat nåLOKK ved Rockefeller er også deilig og nedpå, hvis du vil ha noe mer intimt.
![]() |
#4 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hyggelig og god mat i Oslo akkurat nåOg nevnte jeg at jeg skal på Vintage kitchen i morgen?
![]() |
#8 |
I mål
|
![]() Sv: Hyggelig og god mat i Oslo akkurat nåSentralen ja, der har jeg vært 1 gang, men det er en stund siden. Det er en mulighet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hyggelig og god mat i Oslo akkurat nåTror Pjolter stenger i juni. Jeg har bestilt i mars.
![]() |
#12 |
Fersk fisk
Medlem siden: Aug 2015
Hvor: Akershus
![]() |
![]() Sv: Hyggelig og god mat i Oslo akkurat nåTeatro:
![]() |
#13 |
Bookhouse girl
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hyggelig og god mat i Oslo akkurat nåLe Benjamin på Løkka eller Chez Colin på Fredensborg. Fryktelig koselige begge to, deilig fransk bistromat. Ender dere på Le Benjamin bør minst en av dere ta Crepes Suzette til dessert, det er en liten forestilling i seg selv og helt utrolig godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|