|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Påskeutfordring - hva skal vi finne på?Vi er vanligvis alltid utenlands i påsken, men i år er vi nødt til å være hjemme/i nærheten fordi eldste skal på The Gathering på Hamar fra onsdag til søndag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Påskeutfordring - hva skal vi finne på?Sjekk priser på overnatting på Budor. Det er litt fjellaktig, med muligheter for både bortover- og nedoverski. I tillegg er det ikke store avstanden til Hamar heller, og det kan jo kanskje være greit om dere har ett barn på TG.
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Sv: Påskeutfordring - hva skal vi finne på?
Budor er fantastisk flott i påsken. Gode skiløyper, et lite alpinanlegg og ikke så lange veien til Trysil (det går fint for dagstur). Vi skal opp til Budor nå i helgen. Foreldrene mine har hytte der (i tillegg til at jeg bodde store deler av mitt første leveår rett bak gjestegården). Gleder meg!
![]() |
#4 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Påskeutfordring - hva skal vi finne på?
Takk for tips - skal sjekkes ut! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|