|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
finner ut av mye
|
![]() Hvilken sminke er best?Ja, det lurer jeg på i dag. Jeg har mye billig, og gammelt nå. På tide å bytte ut litt tror jeg.
![]() |
#2 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken sminke er best?Litt herfra og litt derfra, er mitt svar. Om jeg skal velge et par merker, liker jeg Jane Iredale, MAC og Glominerals, og generelt synes jeg litt dyrere merker har bedre kvalitet enn de billige.
![]() |
#3 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Hvilken sminke er best?Jeg liker foundation fra bare minerals, kajal fra Chanel, øyeskygge fra Clinique, Nilens jord og Estee Lauder, mascara fra Maybelline, Dior, L'Oreal.
![]() |
#4 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hvilken sminke er best?Takk for svar.
![]() |
#5 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Hvilken sminke er best?Kajal fra Dior, øyenskygge fra Shiseido, mascara fra Estee Lauder. Jeg bruker sjeldent noe i ansiktet, men har mineralpudder fra Tikei og farget BB cream fra La Roche P et eller annet fra apotek, leppestift fra Bobbi Brown. Mye bra varer å finne, særlig for meg uten særlige behov. Er mest opptatt av rens og fukt.
![]() |
#6 |
Bookhouse girl
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken sminke er best?Liker veldig godt Naked-palettene til Urban Decay. Diorshow Mascara er den beste jeg har forsøkt noen gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Hvilken sminke er best?MAC i makeup, Clarins til rens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvilken sminke er best?Jeg tåler ikke glo minerals (tørket ut huden) men i starten var jeg veldig fornøyd. Jeg er (sikkert en av få) som liker Clinique sin sminke. De har fargetoner som matcher min hud.
![]() |
#10 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Hvilken sminke er best?Jeg liker å prøve nye produkter, og er ikke trofast mot ett spesielt merke, finner de beste produktene fra både rimeligere og dyre merker, dette er mine makeup-favoritter nå: Primer fra Smashbox, foundation fra Estee Lauder, concealer fra Clinique, blush fra Nars(Orgasm), bronzer fra Guerlain, highlighter fra MAC, transparent pudder fra Rimmel, brynsgreier fra Anastasia, mascara fra Benefit, øyeskyggepalett Naked(3) fra Urban Decay, leppestift fra Chanel og gloss fra Burts Bees, setting spray fra MAC. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken sminke er best?Jeg elsker sminke og bruker en del forskjellig. Mine favoritter akkurat nå:
![]() |
|
|