|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Gourmetish i Oslo på en søndag?Mannen og jeg er i Oslo i helga (lør-tir), og trenger et bra sted å spise på søndag kveld. Søndager er jo stort sett litt øde mht. åpne restauranter som også har skikkelig god, gourmetish mat. Jeg fant denne oversikten i restaurantguiden, men ingen av dem er helt det jeg har lyst til å søndag.
![]() |
#3 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Gourmetish i Oslo på en søndag?Hvis Vintage Kitchen er åpen, anbefales den helhjertet. Er vel også østkant nok.
![]() |
#4 |
flisespikker
|
![]() Sv: Gourmetish i Oslo på en søndag?Brutus på Grønland/Tøyen er bra og har åpent på søndag, ser jeg. Golden Chimp i Tøyengata har jeg også hørt masse pent om, men har ikke vært der selv enda.
![]() |
#5 |
biffvase
![]() Sv: Gourmetish i Oslo på en søndag?Glemte min egen tråd.
Godt forslag, takk!
Den har jeg tidligere tenkt at jeg vil prøve, skal sjekke. Brytes kan absolutt være et alternativ, skal lese litt mer om den. Mulig det blir litt for naturlig for mannen.
![]() |
#6 |
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gourmetish i Oslo på en søndag?Le Benjamin har åpent søndager. Ofte fullbooket, men det er minst like hyggelig å sitte i baren og spise.
![]() |
![]() |
#7 |
biffvase
![]() Sv: Gourmetish i Oslo på en søndag?Vi endte opp på le Benjamin - herlig sted med fantastisk mat! Tusen takk for tipset; jeg har hatt lyst til å spise der lenge, men det hadde jeg glemt.
![]() |
#8 |
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gourmetish i Oslo på en søndag?
Gøy! Favorittsted for hele familien hos oss.
![]() |
![]() |
|
|