|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvilken iPhone?Jeg har en 7 nå, men tenker å bytte. Ny til meg og sønnen arver.
![]() |
![]() |
#2 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Hvilken iPhone?9 finst ikkje.
![]() |
![]() |
#3 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvilken iPhone?Jeg har og 8. Gikk fra 6. Har ladeplate fra IKEA (på jobb) lader utmerket og en ting mindre å passe på. At den ikke har jackplugginngang er irriterende. Mest fordi jeg ser for meg at jeg må kjøpe overganger hyppig....
![]() |
#4 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvilken iPhone?Jeg endte opp med å bestille en 8'er da min gamle 6'er tok kvelden. Jeg må innrømme at det ikke var et ekstremt gjennomtenkt valg, men jeg synes rett og slett at X var for dyr til at jeg turte å spørre om den.
![]() |
![]() |
#5 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hvilken iPhone?Jeg har en iPhone x, og jeg hadde aldri i verden betalt den summen for en mobil. Jeg har vunnet min. Den er ikke verdt pengene. Utseendemessig og funksjonelt er den ikke særlig annerledes enn andre iphoner overhodet. Den har større skjerm enn de andre, det liker jeg godt. Men ellers er den en overpriset dings, jeg fatter ikke at noen vurderer det engang. Jeg vurderte å selge min, men siden min gamle fusket, endte jeg med å beholde den. Men jeg fikk en mandagsutgave, etter to uker var den fancy retinaskjermen svart og nå har jge ingen telefon enn så lenge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hvilken iPhone?Jeg hadde valgt 8 plus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hvilken iPhone?Jeg fikk en 8 i går og synes den er grei størrekse på. 8s er for stor synes jeg.
![]() |
|
|