|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvor spiser en familie middag på Gardermoen?Vi skal ut og fly med hele familien i vinterferien. Flyet går i 17:30-tiden og jeg tenker det er like greit å få i seg skikkelig med mat på flyplassen fremfor å skulle spise seg mett på flymat. Det har jo skjedd så mye på Gardermoen og vi har ikke reist rundt middagstider med ungene før så jeg er ikke så bevandret i spisestedene. Noen som har en anbefaling? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Nytt år, nye muligheter
|
![]() Sv: Hvor spiser en familie middag på Gardermoen?
![]() |
#3 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Hvor spiser en familie middag på Gardermoen?Jeg syns Friday er å foretrekke når jeg skal ha middag.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor spiser en familie middag på Gardermoen?Vi velger Jamie`s Italian. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() Sv: Hvor spiser en familie middag på Gardermoen?Peppes nede i ankomsthallen kanskje?
![]() |
#10 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Hvor spiser en familie middag på Gardermoen?Det kan være lurt å laste OSL appen Avinor, hvis du ikke allerede har den. Der står tilbud og utvalg. Ellers ingen varmmat tips. Vi gjorde godt frokostkjøp i kaffebaren der.
![]() |
#11 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: Hvor spiser en familie middag på Gardermoen?Jeg ville spist pizza eller wraps på Samson. Maten der er veldig god. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|