|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Lett tursekk, ca 50-55 literPå grunn av en lite samarbeidsvillig skulder pt, trenger jeg en mindre og lettere sekk til skitur om et par uker,og lurte på om noen hadde tips.
![]() |
#2 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Lett tursekk, ca 50-55 literJeg har Helium, og elsker den. Nå har jeg god rygg og ingen spesielle hensyn å ta, og kropper oppfører seg jo forskjellig både med og uten sekk på ryggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Sv: Lett tursekk, ca 50-55 literÅ gi råd om sekker er egentlig ganske håpløst. Det som er godt på min rygg er ikke nødvendigvis godt på din rygg. Ingen av de du nevner fungerer særlig godt til meg, men jeg har flere sekker fra Osprey som jeg er veldig fornøyd med.
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Lett tursekk, ca 50-55 literMin er bare 44 liter. Du se den i denne tråden (eneste med bilde på sekk). Men det finnes mange større også. Jeg bruker herremodeller ettersom jeg er høy. Sportsnett har mange modeller som du kan teste. Ligger ved Rådhuset. Ev. Kan du også bestille på nett og sende tilbake.http://www.foreldreportalen.no/forum...d.php?t=191340 Sist redigert av Pelen : 19-02-18 kl 10:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Lett tursekk, ca 50-55 literJeg har en osprey som er ok, men som egentlig ikke passer til min rygg da jeg har lang overkropp. Viktig å prøve altså.
![]() |
#8 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() Sv: Lett tursekk, ca 50-55 literTakk for alle tips!
![]() |
|
|