|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Vinter
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Neglelakk med geleffektJeg har sett på Essie sin neglelakk der du legger en type lakk over slik at det blir hardere eller varer lengere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: neglelakk med geleffektTrenger ikke uv-lys, sitter betraktelig lengre enn vanlig lakk, er lett å fjerne med vanlig neglelakkfjerner, kan ikke se at den sliter på neglene mine, i hvert fall.
![]() |
#3 |
Vinter
![]() Sv: Neglelakk med geleffektTakk! Da skal jeg prøve for med vanlig lakk må jeg lakke hver dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Neglelakk med geleffektJeg bruker Opi infinite shine. Det sitter godt på i noen dager på mine svært dårlige negler, men ikke i 7-10 dgr som det reklameres for. Du trenger base, fargen, og top coat. https://www.blivakker.no/product/306...AaAn_KEALw_wcB ( Må stå infinite shine på selve neglelakken/fargen) Sist redigert av Michelle : 20-02-18 kl 21:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Vinter
![]() Sv: Neglelakk med geleffektSkal sjekke ut den fra Opi også, takk for tips. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Neglelakk med geleffektNails Inc Gel Effect er også bra, og krever ingen spesiell overlakk. Jeg bruker den med vanlig overlakk (akkurat nå en fra Dior), og den varer til jeg blir lei, dvs ca en uke. Vanlige lakker holder ofte bare i et par dager før de begynner å chippe og skalle av.
![]() |
#7 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Neglelakk med geleffekt
Hvor får man tak i Nails Inc Gel Effect? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: neglelakk med geleffekt
Min erfaring også. Og jeg fikk ikke noe reaksjon på den, slik jeg fikk med et par der man trengte UV-lys. Så anbefaler denne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Vinter
![]() Sv: Neglelakk med geleffektJeg kjøpte lakk fra Essie i går. Lett å legge, men tar lang tid før den er skikkelig hard, veldig lang tid. Håper den holder i noen dager da så det er verdt ventetiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Neglelakk med geleffekt
Jeg har funnet ut at om jeg holder fingrene under rennende kaldt vann stivner neglelakken fortere. Lar den tørke i 10 min før jeg gjør det altså.
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() Sv: Neglelakk med geleffektFor å få neglelakk til å tørke fort anbefaler jeg overlakken Seche Vite.
![]() |
#14 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Neglelakk med geleffektJeg bruker Essie Gel Setter topplakk, med O.P.I. Drip Dry for kjapp tørking, det funker som bare det. Holder en liten uke.
![]() |
#15 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Neglelakk med geleffektSeche Vite krymper lakken under voldsomt, synes jeg. Det ser man ved at den kryper opp fra neglebåndet og/eller fingertuppen.
![]() |
#16 |
Vinter
![]() Sv: Neglelakk med geleffektJeg tror lang tørketid gjør at lakken sitter lenger. Tørker lakken fort så blir lakken på en måte mer sprø og chipper lettere. Så langt er jeg fornøyd og tror det er er verdt 'innsatsen'. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Vinter
![]() Sv: Neglelakk med geleffektJeg synes lakken holdt seg fin i mange nok dager til å orke å vente på tørketid. Den holder ikke like lenge som reklamen sier, men jeg er fornøyd med en liten uke. Lagt ny lakk i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Neglelakk med geleffektNeglelakk fra CDC sitter enda lengre enn Essie sin, har jeg oppdaget. Jeg kjøper den i salongen der jeg også kan få lagt shellack fra samme produsent, men denne krever ikke eget utstyr eller egen fjerner.
![]() |
#19 |
Nybegynner
Medlem siden: Jul 2018
![]() |
![]() Sv: Neglelakk med geleffektJeg har brukt flere neglelakker men etterpå bestemt jeg å kjøpe UV lampe. Jeg vet at mange sier at det ikke er bra til negler men neglene ser såååå pent ut! Også har jeg flere uker av hvil fra neglelakker Sist redigert av Skilpadda : 18-07-18 kl 15:36. Årsak: Fjernet lenke til butikk |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|