|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Smugleser
|
![]() Nytt pass til barn - kopi av fullmakt tilstrekkelig?På politiets nettsteder står det at det må være med signert, originalt samtykke.
![]() |
#3 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nytt pass barn - kopi av fullmakt tilstrekkelig?Trur det må vere orginalen, ja.
![]() |
#4 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Nytt pass barn - kopi av fullmakt tilstrekkelig?Jeg vet ikke om det er klare regler på dette, men jeg vet at saksbehandleren i vårt tilfelle tittet meget skeptisk på meg da jeg foreslo oversendelse av erklæring på PDF via e-post (bekreftelse på at vi er fosterhjem, vår bekreftelse var mer enn 3 mnd. og dermed ugyldig), så jeg ville ikke tatt sjansen.
![]() |
#5 |
Smugleser
|
![]() Sv: Nytt pass barn - kopi av fullmakt tilstrekkelig?
Fullmakten kan ikke være eldre enn 3 mnd.
![]() |
#6 |
trenger lading
|
![]() Sv: Nytt pass til barn - kopi av fullmakt tilstrekkelig?Jepp. Orginal og ikke over 3 mnd.
![]() |
#7 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nytt pass til barn - kopi av fullmakt tilstrekkelig?...man må huske å skrive rett årstall. 2018. Ikke 2017. #bomtur
![]() |
#8 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Nytt pass til barn - kopi av fullmakt tilstrekkelig?Jeg glemte å datere en fullmakt en gang, da ringte politiet megog stilte noen spørsmål, bl.a når foreldrene mine var født, hvor de bodde osv.
![]() |
|
|