|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Tips til hotell i gamlebyen i Riga?Skal på tur og har ikke særlig erfaring med byen. Hvor bør vi bo...? To voksne.
![]() |
#2 |
Trøtt
|
![]() Sv: Tips til hotell i gamlebyen i Riga?Jeg ville ikke valgt gamlebyen, men jeg ville valgt hotel Bergs på andre siden av broen. Fantastisk hotell og restaurant. Riktignok tre år siden sist jeg var der så dobbeltsjekk reviews at det ikke har skjedd noe rart, men jeg har vørt der flere ganger og like fornøyd hver gang.
![]() |
#3 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: Tips til hotell i gamlebyen i Riga?Var i Riga i oktober, og bodde på Wellton Centrum Hotel & SPA. Ville helt klart valgt samme hotell igjen
![]() |
#4 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Tips til hotell i gamlebyen i Riga?
Hvorfor ikke? Selv har jeg bare vært der to netter med masse jobb, så jeg er lite kjent i byen. Da bodde vi i gamlebyen og så lite annet. Er det noen bra områder utenom?
![]() |
#5 |
Trøtt
|
![]() Sv: Tips til hotell i gamlebyen i Riga?
Ikke sånn at jeg ikke ville bo i gamlebyen, nei! (jeg svarte ut i fra overskriften) Gamlebyen er veldig koselig, men de to hotellene jeg har bodd på i gamlebyen har ikke vært i nærheten av å være like bra som Hotell Bergs.
![]() |
#6 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Tips til hotell i gamlebyen i Riga?Raddisin blu elizabete er toppers. Vi har bodd der to ganger, kommer igjen. Kort fra alt du trenger, og bare en park unna hovedgatene i gamlebyen.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Tips til hotell i gamlebyen i Riga?Raddison Blue anbefaler jeg også.
![]() |
![]() |
|
|