|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva bruker dere helgene til?Det lurer jeg på i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ad astra
|
![]() Sv: Hva bruker dere helgene til?Om sommeren går man gjerne på tur - i fjellet eller bare her på øya. Eller kjører andre steder å går på tur. Eller kjører hjem til Harstad. Eller spiser frokost på kafe og leser avis og bruker resten av dagen på å se på alle som stresser forbi på lørdagshandel...
![]() |
#3 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Hva bruker dere helgene til?Gjør alt vi ikke har rukket tidligere i uken og mye kos. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Sær og kresen
![]() Sv: Hva bruker dere helgene til?Er vi hjemme går vi turer, plukker bær og sopp om høsten, vi reiser på fjellet, eller besøker familie, lager god mat, drikker vin, ser på tv, løser IQ-nøttene i Magasinet, leier film, ser på TV, tar et bad, følger barna på eventuelle fritidsaktiviter eller vennebesøk etc. etc.
![]() |
#5 |
Etylbarbital
![]() Sv: Hva bruker dere helgene til?På lørdag er vi som regel på tur i tillegg til at vi som regel har et-eller-annet ærend ifbm. byggingen. På søndag er vi som regel på tur mesteparten av dagen.
![]() |
#6 |
Stadig underveis
![]() Sv: Hva bruker dere helgene til?Vi er sosiale, drar på tur, spiser god mat og drikker vin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Erfaren
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bruker dere helgene til?Lørdag = ordne-alt-man-ikke-rekker-i-uka-dag- |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
superbruker
|
![]() Sv: Hva bruker dere helgene til?Som regel har jeg jobbet både lørdag og søndag. Nå har jeg ny jobb med fast helg hver 4 uke. Jeg tar en vakt i løpet frihelgene mine men det er så lite så. Så vi får vel se hva vi skal gjøre i helgene. Tenker at det blir familiebesøk, rydding og vasking og annet forfallende arbeid som venter på å bli gjort.
![]() |
#9 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Hva bruker dere helgene til?Lørdag er bibliotekdag. Vafler og kaffe i kafeen og ungene får lekt seg litt i barneavdelingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
WF: BNBE
![]() Sv: Hva bruker dere helgene til?Vi prøver å være mest mulig sammen, siden vi begge jobber i uka (mannen jobber turnus). Hva vi gjør er ikke så viktig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hva bruker dere helgene til?Vi gjør ærender, husarbeid, går på besøk, går turer, går på loppemarked, sløver, lager god mat og prøver å kose oss som best vi kan. Mannen jobber mange helger så det blir ofte bare meg og ztjerna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva bruker dere helgene til?Mange helger tilbringes på hytta - da er vi masse ute, ordner og fikser litt (nybygd hytte så det er nok å ta seg til), går turer og koser oss inne med god mat og spill
![]() |
#13 |
Borte
|
![]() Sv: Hva bruker dere helgene til?Det er veldig stor forskjell fra helg til helg, og fra årstid til årstid. Derfor syns jeg det er vanskelig å skrive noe som vi typisk gjør i helgen. Men lørdag har vi som regel et eller annet program. Det kan være bytur, skogstur, sosialt samvær med venner/familie eller noe annet hyggelig. Søndag bruker vi ofte til husarbeid og hagearbeid etc.
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Hva bruker dere helgene til?Det varierer. Jeg har arbeidshelg hver tredje helg. De andre helgene er vi mye ute, på fjellet og slikt. Vi er også i bassenget hver helg.
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva bruker dere helgene til?Besøker familie og venner, går på barneteater eller kafé, er ute og leker eller går tur. Det varierer veldig, men vi forsøker ihvertfall og være litt aktive og sosiale. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hva bruker dere helgene til?Helgene her i huset går med til familien. Vi forsøker å være mye ute i skog og mark, tar livet med ro og bare koser oss.
![]() |
#17 |
Twinsouls
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bruker dere helgene til?Se litt på tv slappe av og kose meg med familien min. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Aktiv
![]() |
![]() Sv: Hva bruker dere helgene til?Vi elsker å være på hytten i helgene. Der slapper jeg skikkelig av. Vi går lange turer i fjell og utmark, kjører rundt på oppdagelsesferd, går i butikker eller på kafè/restaurant, står på ski om vinteren, spiller brettspill med ungene og sitter på terrassen med en øl eller vin og skravler til langt på natt.
![]() |
#19 |
Elsker gamlis- godis
![]() Sv: Hva bruker dere helgene til?
Høres ut som våre helger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
sporadisk
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bruker dere helgene til?Det samme som ellers, amming, bleieskift, tv titting, pc, middag, film.. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|