|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Interessant artikkel i VG-pluss i dagKom over denne artikkelen i VG i dag ; |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Interessant artikkel i VG-pluss i dagJeg har ikke VG+, kan du si litt om hva som er tema og vinkling? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Interessant artikkel i VG-pluss i dag*poff*
Storesøster 02 Lillebror 07 Sist redigert av Molly : 27-03-18 kl 16:04. Årsak: Slettet teksten som var kopier fra artikkelen |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Sv: Interessant artikkel i VG-pluss i dagCopy-paste. Håper det er ok.
![]() |
#6 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Interessant artikkel i VG-pluss i dagI utgangspunktet synes jeg det er veldig fint at man ønsker å starte en debatt, men det gjør seg egentlig dersom man gjør mer enn å bare lenke inn, jeg ser den at HI hadde dårlig tid.
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Interessant artikkel i VG-pluss i dag
Er ganske sikker på at ungene mine er fornøyd med at jeg fikk dem, i hvert fall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Enda en som trener
Veldig enig, var i tvil om jeg skulle starte tråden da jeg ikke hadde tid til å utbrodere, men syntes det var en viktig artikkel og ikke minst et viktig emne, derfor valgte jeg å kun linke til artikkelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
This is normal!
|
![]() Sv: Interessant artikkel i VG-pluss i dagJeg synes ikke det er greit å legge ut en artikkel her som ligger bak betalingsmur i avisen, så jeg synes du skal slette det du har lagt ut, Molly.
![]() |
![]() |
#10 |
Done!
![]() |
#11 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Interessant artikkel i VG-pluss i dagJeg synes det er ganske ekstremt å være tilbake på jobb 3 dager etter fødsel. Ut fra egne fødsler skjønner jeg ikke engang hvordan det er teknisk mulig. Samtidig så har vi en ekstremt gunstig ordning i Norge, når det kommer til foreldrepermisjon. Man må jo ikke bruke den ordningen til fulle.
![]() |
![]() |
#12 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Interessant artikkel i VG-pluss i dagJeg hadde fint klart å være i jobb 3 dager etter fødsel. Men om jeg måtte det, hadde jeg ikke hatt lyst til å bli mor. Det er sikkert sterke ord, men jeg mener det virkelig. Jeg hadde ekstremt tøffe svangerskap, og hadde jeg ikke all den tiden med barna å se fram til, hadde jeg neppe hatt mer enn ett barn i hvert fall.
![]() |
#13 |
|
Det er et par andre ting ved det å ha barn enn permisjonstiden, da. Og noen av oss har ikke hele livet plottet inn i excel-tabeller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
can-jur
|
Det er ikke alle som kan velge å ta ut permisjon.
![]() |
![]() |
#15 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Interessant artikkel i VG-pluss i dagHvorfor får man barn hvis man ikke kan ta ut fødselspermisjon? Jeg antar fordi man har håp om å ha barnet lenger enn første året..?
![]() |
![]() |
#17 |
Enda en som trener
![]() Sv: Interessant artikkel i VG-pluss i dagDet jeg synes er mest betenkelig er at det ikke virker som om det går fremover på denne fronten i det hele tatt |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|