|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Den beste fargen til permanent farging av vipper?Skal du gjøre det selv? Jeg gjør sånt hos frisør/salong, synes det er krøkkete å styre med farge selv. Jeg farger stort sett kun bryn da, vipper bare en sjelden gang.
![]() |
#3 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Den beste fargen til permanent farging av vipper?Det tror jeg blir vesentlig bedre å gjøre hos proffene.
![]() |
#4 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Den beste fargen til permanent farging av vipper?Jeg farger brynene selv med Depend. Kan brukes til vipper og. Har ikke prøvd noe annet, men er fornøyd.
And I said to my body, softly, "I want to be your friend. It took a long breath and replied, "I've been waiting my whole life for this." ~ Nayyirah Waheed ~ Sist redigert av frukt : 01-04-18 kl 20:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den beste fargen til permanent farging av vipper?Jeg farger kun bryn på egenhånd, og bruker gode, gamle Kolokrem. Kan ikke forestille meg at det ville blitt vellykket å farge vippene selv, så det får jeg fikset de par gangene i året det er aktuelt. Har pleid å stikke innom min lokale frisør, men nå før vi skulle til Thailand i vinterferien gikk jeg til Colosseum Spa. Og det var noe ganske annet! Det ble utrolig bra, og varte lenge. Ikke særlig stor forskjell i pris heller.
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Den beste fargen til permanent farging av vipper?Jeg gjør det som regel selv, jeg syns det fungerer greit nok, men det holder lenger på salong. Jeg føler at det wr mer så mye styr å booke tid og oppta en ettermiddag med det når jeg bare kan fikse det raskt hjemme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Klar
|
![]() Sv: Den beste fargen til permanent farging av vipper?Jeg farger brynene selv, stort sett. Syns fargen blir like bra som i salong, og det varer nesten like lenge. Jeg napper og farger brynene hvis det trengs når jeg uansett er hos frisøren, men jeg har for lite fritid til at jeg setter av en ettermiddag bare for å fikse bryn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Den beste fargen til permanent farging av vipper?Det tar ikke akkurat en ettermiddag å fikse bryn, da.
![]() |
#9 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Den beste fargen til permanent farging av vipper?Jeg reagerer på depend og får grønne bryn av kolokrem. Liker godt refectocil. Kjøper den på iglow.no
![]() |
#10 |
Klar
|
![]() Sv: Den beste fargen til permanent farging av vipper?Hvordan farger du vippene selv, Pelen? Jeg har så korte vipper nå at det nesten ikke er vits, men tidligere har jeg brukt en gammel mascarabørste for å få på fargen, og det har greit. Finnes det noen nye triks? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Den beste fargen til permanent farging av vipper?Det beste er gammel mascarabørste, ellers bruker jeg blandingspinnen som følger med eller en q-tips. Jeg barestryker på fargen oppover vippene. Man kan ev. ta på vaselin eller noe annet fett på huden rundt for å ikke få farge der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Den beste fargen til permanent farging av vipper?Hvor lenge skal sånn vippefarge sitte på?
![]() |
#13 |
Klar
|
![]() Sv: Den beste fargen til permanent farging av vipper?
Vippefarge er ikke noe problem å la sitte lenge, man kan knapt få FOR mørke vipper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Godt å se at jeg nesten er der at jeg har "nok" fritid, ettersom jeg, som GydaG, "setter av en ettermiddag" (eller i realiteten i underkant av halvannen time, reise inkludert) for å farge vipper og bryn omtrent hver femte uke.
![]() |
#16 |
Klar
|
Skal jeg bort en ettermiddag, selv om det kun er en liten tur til frisøren, så må jo mannen være hjemme med ungene og da får ingen av oss jobbet mange nok timer den dagen. Det er ikke verdt det når jeg fikser farge greit selv. Sånn er livet mitt nå, men jeg har trua på at det vil gå seg til på sikt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
Ja, så selv at det kunne oppfattes slik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Jeg tar det i etterkant eller forkant av jobb, men det har jeg heldigvis mulighet til. Dessuten er det for min del minst like viktig å få farget vippene, og det skal jeg i alle fall ikke gjøre selv. Farging av vipper og bryn er noe jeg prioriterer høyt.
Ja, hos meg gjør det det. Det falmer nok litt mot slutten, men ikke nok til at jeg merker det eller at jeg tenker at nå er det snart ny farge-time. Jeg hadde tidligere seks uker mellom hver gang, og da merket jeg det i større grad. Så for meg ser det ut til at fem uker er ganske optimalt.
![]() |
#19 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Den beste fargen til permanent farging av vipper?Jeg bruker Kolokrem. Syns den sitter bedre enn Depend.
![]() |
|
|