|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Road trip fra NY til FloridaVi diskuterer sommerferie, og hvis jeg får viljen min skal vi til New York og en eller annen strand i Florida. Men hva skal vi gjøre på veien? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Road trip fra NY til FloridaHe, he. Sommeren 2014 tok vi nøyaktig den turen. Vi startet med New York, tok toget til Washington og plukket opp leiebil da vi forlot den byen. Deretter kjørte vi til Orlando i Florida med masse fine stopp på veien.
![]() |
![]() |
#3 |
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Road trip fra NY til FloridaVirginia Beach er fint! Vi er ikke noe glade i parker, men på vår roadtrip dro vi innom her: https://www.carowinds.com/ Det var veldig bra, ganske lite folk og gjorde at barna fikk følelsen av å ha vært i "parker". En av "berg-og-dal-banene" går både i "South-Carolina" og "North-Carolina". Litt gøy! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Road trip fra NY til FloridaDet var helt fullt på Virginia Beach da vi tok vår tur. Vi fant ikke hotell på internett til noen pris, og turte ikke kjøre dit uten å vite at vi kom til å finne overnattingssted. Så vi endte opp ved Myrtle Beach isteden.
![]() |
![]() |
#5 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Road trip fra NY til FloridaVi har kjørt strekningen Savannah-New York og det var en flott tur.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Road trip fra NY til FloridaOcean City, MD er flott, fine strender. Dra til Williamsburg, VA og gå i Busch Gardens fornøyelsespark. Anbefaler som Tjorven St. Augustine i Florida. I Atlanta, GA, kan dere gå på Coca Cola museum.
![]() |
#7 |
Har diplom
![]() Sv: Road trip fra NY til FloridaTakk for tips! Får krysse fingrene for at jeg får overtalt mannen. Han er egentlig ikke så glad i road trips. Men jeg ELSKER det, jeg kunne gjerne kjørt rundt hver dag en hel ferie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Road trip fra NY til Florida
Dump mannen din, så kan vi stikke av sammen på en evig roadtrip! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Har diplom
![]() Sv: Road trip fra NY til FloridaDrar opp min egen tråd, vi spontanbestilte biletter til Washington her om dagen. Fikk endelig overtalt mannen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
~~~~~~~
|
Jeg er ikke kjent andre steder enn i Florida.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 21-05-19 kl 14:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Road trip fra NY til FloridaHar ikke vært der selv, men skulle gjerne opplevd Outer Banks i North Carolina.
![]() |
![]() |
#14 |
Har diplom
![]() Sv: Road trip fra NY til FloridaJa, vi tenker Universal i Florida. Gidder ikke flere parker enn det. Minste er superfan av Harry Potter. Regner med to dager i Universal holder? Vi har vært der en gang før, men minste var såpass liten at hun ikke husker det. Shopping tar vi litt nå og da når det passer sånn, trenger ikke nødvendigvis Outlet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
~~~~~~~
|
Holder mer enn nok!
![]() |
#16 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Road trip fra NY til FloridaMrk!! De siste årene vi har vært på vestkysten å badet har det vært opp mot 33 grader i vannet, ikke akkurat avkjølende. Så hvis man ønsker strandliv og avkjøling, har store barn som liker bølger og lek så er østkysten å anbefale.
![]() |
#17 |
Har diplom
Ja, det kunne jo vært en ide. Vi har vært på vestkysten tidligere (Naples og Clearwater), men aldri på vestkysten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
~~~~~~~
|
Vi har kun bodd på Daytona, Cocoa Beach, Ft Lauderdale og i Miami.
![]() |
#19 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Road trip fra NY til FloridaSkal dere bo i Orlando bare et par dager og gå i Universal anbefaler jeg dere å finne bo på International Drive, gjerne rundt Orlando Point. Sentralt og fint med gangavstand til restauranter, underholdning og noen butikker.
![]() |
#20 |
Peppy!
|
![]() Sv: Road trip fra NY til FloridaEt sted jeg kunne tenkt meg å stoppe et par dager er Hilton Head i Georgia, like ved Savannah. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|