|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
heimføing
|
![]() Takk til kronprinsparetTakket være at de har klaget på et Se og Hør-oppslag om sønnen sin, så hadde jeg ikke visst at det fantes en Juliane, eller at hun hadde en insta-konto full av poseringsbilder i enten undertøyet eller med trutmunn, eller helst en kombinasjon av de to. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
heimføing
|
![]() Sv: Takk til kronprinsparetHørte på nyhetene på radioen, bare. Og klikket på linkene i denne artikkelen: |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Takk til kronprinsparet
![]() |
#6 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Samma her
![]() |
![]() |
#8 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Takk til kronprinsparetHjelpes. Altså, kjære tid. Hadde dei holdt kjeft, hadde langt færre menneske visst om desse tinga. Eg og kjenner meg opplyst no, men alt er overskuddsinformasjon.
![]() |
#10 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Takk til kronprinsparetMed røyken i kjeften for kunstens skyld. Jau.
![]() |
#12 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Takk til kronprinsparetJeg kommer ikke til å søke opp denne jenta, men her er jeg faktisk enig med Se & Hør. Enda Mette Marit ikke ønsker det, så er Marius en "kjendis" i Norge. At kjendiser får kjærester regnes som en nyhet i Se & Hør, og derfor skrives det om. Når jenta i tillegg tidvis opptrer lettkledd, så blir det enda mer interessant å skrive om det.
![]() |
![]() |
#13 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Takk til kronprinsparetHva hadde egentlig kongefamilien vært uten Se&Hør? Nå er det jo snart ingen andre enn bladet og dets lesere som bryr seg om kongehusnyheter lenger, og når det til slutt ikke trykkes noe der heller så er det kort vei til at folk begynner å lure på hva i alle dager vi skal med dem. Det er grenser for hvor lenge folk klarer å holde oppe interessen bare ved å dele offisielle portretter via "Vi som elsker kongehuset", med påskriften "Jeg er for monarki".
![]() |
#14 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Takk til kronprinsparetWhat has been seen cannot be unseen.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Semiaktiv
![]() Sv: Takk til kronprinsparetNei, ser man på insta-kontoen hennes (som jeg i min enfoldighet var svak nok til å gjøre) så er det litt vanskelig å forstå hvorfor en overskrift om at hun er Playboy-modell skal gjøre noen skade. Hvorfor vil de ikke at hun skal framstå som en Playboy-modell når hun selv tydeligvis ikke har noe imot det? Synes de det er flaut at sønnen deres er sammen med en Playboy-modell, slik at det skal dysses ned? Hvis det er slik hun selv ønsker å fremstå, så burde de jo bare la henne få være den hun er.
![]() |
#17 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Takk til kronprinsparetAt Marius er sønn til kronprinsessen er kanskje ikke grunn nok til å kalle han en kjendis, men han har jaggu meg ikke prøvd å unngå kjendisstempelet heller. Han henger med mennesker som er kjendiser og ville havnet i ukepressen på en eller annen måte uansett, det er jeg ganske sikker på.
![]() |
#18 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Takk til kronprinsparetSer ut til strategien med å bestemme at Marius ikke er en del av norsk offentlighet ikke har vært helt vellykket. Blir vel neppe bedre av at de går til motangrep på Se og Hør. Jeg har ikke sett på instakontoen hennes, men som flere andre her skriver hadde jeg ikke den fjerneste ide om at han hadde ny dame før jeg leste nettavis i morgest.
![]() |
#19 |
ctrl+z
|
Det synes jeg er interessant. Jeg jobber mye både med og på sosiale medier, men kronprinsesse-sønnen har liksom aldri vært et tema. Ikke kongefamilien generelt heller, egentlig.
![]() |
#20 |
Semiaktiv
Ja, det blir jo litt som da Nora Mørk informerte hele Europa om nakenbilder på avveie under Håndball-EM for herrer. Uten sammenligning for øvrig. Greit nok at offeret er offer, og skylda og skammen bør ligge hos synderen, men bildene hadde neppe kommet på trykk i østeuropeiske aviser om hun hadde ventet med å ta opp saken til etter EM.
![]() |
|
|