|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Overnatting mellom Oslo og Sandane 17. maiKjæresten og jeg skal på tur, og tenker å starte den etter barnetog og slikt er overstått 17. mai. 18. mai har vi hotell i Sandane, og tanken er å komme et godt stykke på vei. Planen var å bo på Harahorn i Hemsedal, da det treffer profilen for turen 100% - trivelig atmosfære og fokus på god mat. Men de holder stengt 17. mai, så nå trenger jeg tips.
![]() |
#2 |
Glad
|
![]() Sv: Overnatting mellom Oslo og Sandane 17. maiKjenner ikke hoteller i Hemsedal, men måtte bare innom og si: så gøy at flere skal til sandane i pinsehelga. Det skal vi og.
![]() |
#3 |
Skinner
![]() Sv: Overnatting mellom Oslo og Sandane 17. maiSå gøy! Jeg gleder meg masse, jeg liker denne typen ferie aller best. Norge har så mye å by på!
![]() |
#4 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Overnatting mellom Oslo og Sandane 17. maiÅ harahorn! Der har me vore i bryllup. Det var god mat ja. Holms på Geilo da? Nei, åssen sandane skal de til? Ikkje i Rogaland men i Sogn?
![]() |
#5 |
Skinner
![]() Sv: Overnatting mellom Oslo og Sandane 17. maiI Sogn, ja. Men det går an å kjøre via Geilo også. Akkurat nå ligger Golsfjellet godt an. Må bare sjekke at kjøkkenet er åpent etter kl 5.
![]() |
|
|