|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() 4 dager i juni - hvor?4 dager i juni - Portugal, Lofoten eller noe helt annet? Flyr fra Gardermoen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 4 dager i juni - hvor?Tog til Stockholm eller København kanskje?
![]() |
![]() |
#3 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: 4 dager i juni - hvor?Juni er jo en perfekt måned, dere kan dra over alt omtrent. Berlin, Amsterdam, Barcelona, Roma, Paris.... Du må nesten spesifisere litt mer hva du vil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Trøtt
|
![]() Sv: 4 dager i juni - hvor?Vi var i Lisboa i mai i fjor og det var en helt nydelig by. Anbefales! Men reis kun med håndbagasje og bestill direktefly aå du ikke bruker opp turen på selve reisen.
![]() |
#6 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: 4 dager i juni - hvor?Vi kom akkurat hjem fra vårt første besøk i London, det anbefales! Ellers har vi vært på sånne langhelgturer i Stockholm, Gøteborg, København og Riga. Fire dager er jo akkurat passe for en by man ikke har besøkt før. Så det hadde jeg gått for.
![]() |
#8 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: 4 dager i juni - hvor?Marrakech ville jeg valgt. Norwegian flyr direkte. Kanskje litt varmt i juni. Men jeg har det på bucketlist for en 4 dagers. Bo på en Riad, og besøke soukene og medinaen og spise masse god mat. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|