|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() Hvordan fikse ikke-permanent rosa hår for smårolling?Min datter (to og et halvt) vil ha rosa hår, og da må hun jo få det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Hvordan fikse ikke-permanent rosa hår for smårolling?Tror det fins noe glansvaskaktig på Vita som ikke tar så lang tid å få ut.
![]() |
#10 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan fikse ikke-permanent rosa hår for smårolling?Ikke bruk rosa glansvask, for det sitter i månedsvis selv på barnehår. Jeg ville prøvd den sprayen, sønnen min får slik i håret hos frisøren etter klipp, og det sitter stort sett i en dag eller to, og vaskes lett bort.
![]() |
#11 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hvordan fikse ikke-permanent rosa hår for smårolling?Ene guttungen i barnehagen har veldig lyst hår. Han kom med rosa spraysveis her en dag - det knallrosa var borte etter en dag, men han var fin og lyserosa de neste fire-fem dagene.
![]() |
#12 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Hvordan fikse ikke-permanent rosa hår for smårolling?Jeg synes de sprayene gjør håret så stivt. Her har vi brukt glansvasker fra Vita og hatt i tuppene/nederste del av håret. Sitter ikke i veldig mange uker.
![]() |
#13 |
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2009
![]() |
![]() Sv: Hvordan fikse ikke-permanent rosa hår for smårolling?Her farger barna håret til hverandre med vanlig kritt som man bruker på bakken. Det synes godt i lyst hår og er ute igjen etter en hårvask eller to
![]() |
#14 |
koko
|
![]() Sv: Hvordan fikse ikke-permanent rosa hår for smårolling?Spray gjør håret veldig stivt og så lukter den sterkt (og ekkelt). Lysluggen våre blir omtrent permanent farget av spray, mange vask før det går ut.
![]() |
#15 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan fikse ikke-permanent rosa hår for smårolling?Sånne fargebalsamer kan også funke til lyst hår, men man vet jo ikke hvor godt de sitter i håret i ettertid. Davines og Revlon har i hvert fall røde balsamer som gir farge på lyst hår.
![]() |
#16 |
|
![]() Sv: Hvordan fikse ikke-permanent rosa hår for smårolling?Hårkritt ser gøy ut! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Drømmer
|
![]() Sv: Hvordan fikse ikke-permanent rosa hår for smårolling?
Ja, var sånne vi brukte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Nei, det blir rosa striper, da. Jeg vurderte spray, men ble anbefalt å ikke bruke det på barnehår. Har ikke testet kritt, da. Min var fornøyd med rosa striper.
![]() |
#20 |
Trøtt
|
Si fra om du går for denne da, så kan jeg bestille to! Tror nemlig at bøllene mine ville elsket dette. Bill mrk finner til stadighet nysminkede (selvsminkede) barn på morgenkvisten.
![]() |
|
|